Containers

Maers လိုင်းက ဝန်ထမ်းတွေလျော့ဖို့စီစဉ်နေ

Maers လိုင်းက ဝန်ထမ်းတွေလျော့ဖို့စီစဉ်နေ google

ဒိန်းမတ်အခြေစိုက် AP Moller Maersk သည် ကုန်းတွင်းပိုင်း ထောက်ပံပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းတွင် အကြီးအကျယ်ရင်းနှီးမြုပ်နှံရန်စီစဉ်နေသည့်အတွက် လက်ရှိ သင်္ဘောလိုင်းရဲ့ ဝန်ထမ်းရာနှင့်ချီ၍ အလုပ်ဖြုတ်ရန်ရှိသည်လို့ Wall Street ဂျာနယ် မှာ ဖော်ပြထားပါတယ်။


IMO ရဲ့ သင်္ဘောလိုင်းများ Low Sulphur လောင်စာဆီကို ဇန်နဝါရီ်လ ၂၀၂၀ မှစတင်၍ သုံးစွဲရမည့် စည်းမျဉ်းအရ ဆီဖိုး သိသိသာသာ ပိုမို ကုန်ကျလာတော့မည်ဖြစ်၍ Maersk လိုင်းအနေဖြင့် သင်္ဘောလုပ်ငန်း ကိုလျော့ချကာ ကုန်တွင်းပိုင်း ထောက်ပံပို့ဆောင်ရေး လုပ်ငန်း(inland logistics) ကို အကြီးအကျယ် ရင်းနှီးမြုပ်နှံဖို့ စီစဉ်လာပါတယ်။ ဒါကြောင့် အကျိုးဆက် အနေဖြင့် သင်္ဘောလိုင်းရဲ့ ရုံးချုပ်နဲ့ ဒိန်းမတ်နိုင်ငံရဲ့ ပြည်တွင်းနဲ့ပြည်ပက အလုပ်အကိုင်များကို ရာနှင့်ချီ၍ လျော့ချရတော့မှာဖြစ်ပါတယ် ။ ဘယ်လောက်အတိုင်း အတာအထိ လျော့ချမယ်ဆိုတာတော့ အတိအကျ မသိသေးဘူးလို့ဆိုပါတယ်။ လက်ရှိမှာလည်း Maersk လိုင်း ဝင်ငွေရဲ့ ၃၀% ဟာ ကုန်တွင်းပိုင်း ထောက်ပံပို့ဆောင်ရေး စီမံဖွဲ့စည်းမှုက ရရှိနေတာဖြစ်တယ်လို့သိရပါတယ်။

 

ဒိန်းမတ်နိုင်ငံ ကိုပင်ဟေဂင် က Maersk လိုင်း ရုံးချုပ်နဲ့ Maersk လိုင်းက ၂၀၁၇ က ဝယ်လိုက်တဲ့ German ကုန်သေတ္တာလိုင်း Hamburg Sud ရဲ့ Hamburg ရုံးချုပ်က ဝန်ထမ်း ၂၀၀ လောက်လျော့ချ ဘို့ ရှိတယ်လို့သိရပါတယ်။Maersk ဟာ အစဉ်အလာ ပင်လယ်ရေကြောင်း ကုန်သေတ္တာ သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးမှသည် end-to-end logistics အထိ ဝင်ဆောင်မှု ပေးရန် ကြိုးစားလာပါတယ်။ အထူးသဖြင့် ကုန်စည်သိုလှောင် ခြင်းနှင့် အကောက်ခွန် ရှင်းလင်းရေးလုပ်ငန်းများပါ ဝန်ဆောင်မှုပေးရန် စီစဉ်လာပါတယ်။

 

Maersk လိုင်းရဲ့ CEO Soren Skou ရဲ့အဆိုအရ နောက်လာမယ့်နှစ်မှာ ကုန်တွင်းပိုင်း ထောက်ပံပို့ဆောင်ရေး လုပ်ငန်းများချဲ့ထွင်ရန်အတွက် ဒေါ်လာ သန်းရာနှင့်ချီ ၍ ရင်းနှီးမြှုပ်နှံ သွားမယ်လို့ဆိုပါတယ်။Maersk လိုင်းဟာ ကမ္ဘာ့အကြီးဆုံး ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘောလိုင်းတစ်ခုဖြစ်ပြီး နိုင်ငံပေါင်း ၁၂၀ ကျော်မှာ ဝန်ထမ်း ၇၅,၀၀၀ ခန့်အပ်ထား ပါတယ်။ Maersk လိုင်းရဲ အမြဲတမ်း ပုံမှန် ဖောက်သည် ၇၀,၀၀၀ ကျော်ရှိပြီး အမေရိကန်နိုင်ငံရဲ့ ကားထုတ်လုပ်သူများနဲ့ လက်လီရောင်းဝယ်သူများ ပါဝင်တယ်လို့ ဆိုပါတယ်။

 

ရန်ကုန် သီလဝါအထူးစီးပွားရေးဇုန်မှာလည်း Maersk လိုင်းက Damco Myanmar Logistics Center ကိုဖက်စပ်တည်ထောင်ပြီး ကုန်ပစ္စည်း သိုလှောင်ခြင်းနှင့် ဖြန့်ချိရေး လုပ်ငန်းအပြင် နယ်စပ်ဖြတ်ကျော်ကုန်စည် သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးကိုပါ စတင်လုပ်ဆောင်နေပြီ ဖြစ်ပါတယ်။Maersk လိုင်းဟာ ယခုနှစ် တတိယသုံးလပါတ်အ တွင်း အသားတင် အမြတ်ငွေ ဒေါ်လာသန်း ၅၂၀ ရရှိခဲ့တယ်လို့ ကြေငြာပါတယ်။

 

Maersk လိုင်းအပါအဝင် သင်္ဘောလိုင်းများ အနေဖြင့် ၂၀၂၀ ဇန်နဝါရီ်လမှစတင်၍ ဆာလဖာ ပါဝင်မှုနည်းသော သန့်စင်သည့် လောင်စာဆီကို မဖြစ်မနေအသုံးပြုရတော့မှာဖြစ်လို့ လောင်စာဆီဖိုး ဟာ လက်ရှိကုန်ကျတာထက် ၂၅% ပိုမို ကုန်ကျ လာတော့မည်ဖြစ်ပါတယ်။

 

---Zawgyi---

 

Courier Services & Delivery Services သယ္ယူပို႔ေဆာင္ရး၀န္ေဆာင္မႈ ၉၅ ခုကိုရွာေဖြရန္ႏိွပ္ပါ

 

Maers လိုင္းက ဝန္ထမ္းေတြေလ်ာ့ဖို႔စီစဥ္ေန

 

ဒိန္းမတ္အေျခစိုက္ AP Moller Maersk သည္ ကုန္းတြင္းပိုင္း ေထာက္ပံပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းတြင္ အႀကီးအက်ယ္ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံရန္စီစဥ္ေနသည့္အတြက္ လက္႐ွိ သေဘၤာလိုင္းရဲ႕ ဝန္ထမ္းရာႏွင့္ခ်ီ၍ အလုပ္ျဖဳတ္ရန္႐ွိသည္လို႔ Wall Street ဂ်ာနယ္ မွာ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

 

IMO ရဲ႕ သေဘၤာလိုင္းမ်ား Low Sulphur ေလာင္စာဆီကို ဇန္နဝါရီ္လ ၂၀၂၀ မွစတင္၍ သုံးစြဲရမည့္ စည္းမ်ဥ္းအရ ဆီဖိုး သိသိသာသာ ပိုမို ကုန္က်လာေတာ့မည္ျဖစ္၍ Maersk လိုု္င္းအေနျဖင့္ သေဘၤာလုပ္ငန္း ကိုေလ်ာ့ခ်ကာ ကုန္တြင္းပိုင္း ေထာက္ပံပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္း(inland logistics) ကို အႀကီးအက်ယ္ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံဖို႔ စီစဥ္လာပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အက်ိဳးဆက္ အေနျဖင့္ သေဘၤာလိုင္းရဲ႕ ႐ုံးခ်ဳပ္နဲ႔ ဒိန္းမတ္ႏိုင္ငံရဲ႕ ျပည္တြင္းနဲ႔ျပည္ပက အလုပ္အကိုင္မ်ားကို ရာႏွင့္ခ်ီ၍ ေလ်ာ့ခ်ရေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္ ။ ဘယ္ေလာက္အတိုင္း အတာအထိ ေလ်ာ့ခ်မယ္ဆိုတာေတာ့ အတိအက် မသိေသးဘူးလို႔ဆိုပါတယ္။ လက္႐ွိမွာလည္း Maersk လိုင္း ဝင္ေငြရဲ႕ ၃၀% ဟာ ကုန္တြင္းပိုင္း ေထာက္ပံပို႔ေဆာင္ေရး စီမံဖြဲ႔စည္းမႈက ရ႐ွိေနတာျဖစ္တယ္လို႔သိရပါတယ္။

 

ဒိန္းမတ္ႏိုင္ငံ ကိုပင္ေဟဂင္ က Maersk လိုင္း ႐ုံးခ်ဳပ္နဲ႔ Maersk လိုင္းက ၂၀၁၇ က ဝယ္လိုက္တဲ့ German ကုန္ေသတၱာလိုင္း Hamburg Sud ရဲ႕ Hamburg ႐ုံးခ်ဳပ္က ဝန္ထမ္း ၂၀၀ ေလာက္ေလ်ာ့ခ် ဘို႔ ႐ွိတယ္လို႔သိရပါတယ္။Maersk ဟာ အစဥ္အလာ ပင္လယ္ေရေၾကာင္း ကုန္ေသတၱာ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးမွသည္ end-to-end logistics အထိ ဝင္ေဆာင္မႈ ေပးရန္ ႀကိဳးစားလာပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ကုန္စည္သိုေလွာင္ ျခင္းႏွင့္ အေကာက္ခြန္ ႐ွင္းလင္းေရးလုပ္ငန္းမ်ားပါ ဝန္ေဆာင္မႈေပးရန္ စီစဥ္လာပါတယ္။

 

Maersk လိုင္းရဲ႕ CEO Soren Skou ရဲ႕အဆိုအရ ေနာက္လာမယ့္ႏွစ္မွာ ကုန္တြင္းပိုင္း ေထာက္ပံပို႔ ႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားခ်ဲ့ထြင္ရန္အတြက္ ေဒၚလာ သန္းရာႏွင့္ခ်ီ ၍ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံ သြားမယ္လို႔ဆိုပါတယ္။Maersk လိုင္းဟာ ကမာၻ ့အႀကီးဆုံး ကုန္ေသတၱာ သေဘၤာလိုင္းတစ္ခုျဖစ္ၿပီး ႏိုင္ငံေပါင္း ၁၂၀ ေက်ာ္မွာ ဝန္ထမ္း ၇၅,၀၀၀ ခန္႔အပ္ထား ပါတယ္။ Maersk လိုင္းရဲ အျမဲတမ္း ပုံမွန္ ေဖာက္သည္ ၇၀,၀၀၀ ေက်ာ္႐ွိၿပီး အေမရိကန္ႏိုင္ငံရဲ႕ ကားထုတ္လုပ္သူမ်ားနဲ႔ လက္လီေရာင္းဝယ္သူမ်ား ပါဝင္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

 

ရန္ကုန္ သီလဝါအထူးစီးပြားေရးဇုန္မွာလည္း Maersk လိုင္းက Damco Myanmar Logistics Center ကိုဖက္စပ္တည္ေထာင္ၿပီး ကုန္ပစၥည္း သိုေလွာင္ျခင္းႏွင့္ ျဖန္႔ခ်ိေရး လုပ္ငန္းအျပင္ နယ္စပ္ျဖတ္ေက်ာ္ကုန္စည္ သယ္ယူပို႔ ႔ေဆာင္ေရးကိုပါ စတင္လုပ္ေဆာင္ေနၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။Maersk လိုင္းဟာ ယခုႏွစ္ တတိယသုံးလပါတ္အ တြင္း အသားတင္ အျမတ္ေငြ ေဒၚလာသန္း ၅၂၀ ရ႐ွိခဲ့တယ္လို႔ ေၾကျငာပါတယ္။

 

Maersk လိုင္းအပါအဝင္ သေဘၤာလိုင္းမ်ား အေနျဖင့္ ၂၀၂၀ ဇန္နဝါရီ္လမွစတင္၍ ဆာလဖာ ပါဝင္မႈနည္းေသာ သန္႔စင္သည့္ ေလာင္စာဆီကို မျဖစ္မေနအသုံးျပဳရေတာ့မွာျဖစ္လို႔ ေလာင္စာဆီဖိုး ဟာ လက္႐ွိကုန္က်တာထက္ ၂၅% ပိုမို ကုန္က် လာေတာ့မည္ျဖစ္ပါတယ္။

 

Source : Thant Zin

 

Myanmar Logistics Guide

Read times
Rate this item
(1 Vote)