Investment

ေဒၚလာ ၈ ဒသမ ၉ ဘီလ်ံအထိ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ပမာဏရွိသည့္ မူဆယ္-မႏၲေလး ရထားလမ္း စီမံကိန္း

ေဒၚလာ ၈ ဒသမ ၉ ဘီလ်ံအထိ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ပမာဏရွိသည့္ မူဆယ္-မႏၲေလး ရထားလမ္း စီမံကိန္း google

ေဒၚလာ ၈ ဒသမ ၉ ဘီလ်ံ အထိ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ပမာဏရွိသည့္ မူဆယ္-မႏၲေလး ရထားလမ္း စီမံကိန္းကို ျမန္မာ့မီးရထားက ျပန္သုံးသပ္ကာ လမ္းအူေၾကာင္း အတည္ျပဳလိုက္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း Sandhi Governance Institute (SGI) က ထုတ္ျပန္လိုက္သည့္ အစိုးရ-ပုဂၢလိက ပူးေပါင္းေဆာင္႐ြက္မႈမ်ား ေစာင့္ၾကည့္ေလ့လာေရး အစီရင္ခံစာတြင္ ေဖာ္ျပထားခဲ့ပါတယ္။

 

မူဆယ္-မႏၲေလး ရထားလမ္း ကို ယခင္က ေက်ာက္ျဖဴ-ကူမင္း ရထားလမ္း စီမံကိန္းအျဖစ္ ေဖာ္ျပခဲ့ၿပီး ယခင္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးေဟာင္းျဖစ္သည့္ ဦးေအာင္မင္း၊ တာဝန္မွ အနားယူသြားခဲ့သည့္ ဒုတိယသမၼတ သီဟသူရ ဦးတင္ေအာင္ျမင့္ဦးတို႔ ဦးေဆာင္ကာ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံဘက္မွ China Railway Engineering Corporation တို႔ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဧၿပီလအတြင္း နားလည္မႈစာခြၽန္လႊာ MoU စာခ်ဳပ္ေရးထိုးခဲ့ၾကသည္။ သို႔ေသာ္ အဆိုပါ စီမံကိန္းမွာ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ အတြင္း MoU သက္တမ္းကုန္ဆုံးကာ ရပ္တန႔္ခဲ့ေသာ စီမံကိန္း ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။

 

Readmore မူဆယ္ မႏၲေလး အျမန္ရထားလမ္းစီမံကိန္း

 

ထိုသို႔ ရပ္တန႔္ခဲ့သည္ ဆိုေသာ္လည္း တ႐ုတ္ႏိုင္ငံအေနျဖင့္ အဆိုပါ စီမံကန္း ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ရန္ ႀကိဳးပမ္းေနခဲ့ၿပီး တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ ဘက္ျခမ္းတြင္ အဆိုပါ ရထားလမ္း စီမံကိန္းႏွင့္ ဆက္စပ္သည့္ လုပ္ငန္းမ်ား ဆက္လက္ လုပ္ေဆာင္ေနခဲ့ပါတယ္။

 

“၂၀၁၈ မွာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အသစ္ျပန္ၿပီး Sign ထိုးတယ္။ Sign ထိုးတဲ့အခါက်ေတာ့ Fesibility ကိုလည္း အသစ္ျပန္ၿပီးလုပ္တယ္။ အသစ္ျပန္လုပ္ၿပီးေတာ့ ၂၀၁၉ ဧၿပီမွာ တာဝန္ရွိတဲ့သူေတြကို အသစ္လုပ္ထားတဲ့ Fesibility ကိုေပးတယ္။ အခုကြၽန္ေတာ္တို႔ ၾကားသိရသေလာက္ သတင္းမီဒီယာေတြကလည္း ေရးတယ္။ အဲဒီ Fesibility ကို ျမန္မာ့မီးရထားက ျပန္သုံးသပ္ၿပီးေတာ့ လမ္းအူေၾကာင္း အတည္ျပဳလိုက္ၿပီလို႔ ေနာက္ဆုံးအေနနဲ႔ သိရတယ္” ဟု Sandhi Governance Institute (SGI) မွ အုပ္ခ်ဳပ္မႈဒါ႐ိုက္တာ ဦးခိုင္ဝင္းက ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။

 

>>>  Buses [Highway] Ticketing Services အေ၀းေျပးယာဥ္လိုင္း ၄၁၃ ခုကိုရွာေဖြရန္ႏိွပ္ပါ <<<

 

မူဆယ္-မႏၲေလး ရထားလမ္း စီမံကိန္းကို တ႐ုတ္-ျမန္မာ စီးပြားေရးစႀကႍ ပူးေပါင္းမႈ မူေဘာင္ေအာက္တြင္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္မည္ျဖစ္ၿပီး Y ပုံသ႑ာန္ ေဆာင္႐ြက္မည္ျဖစ္ကာ ေျမာက္ဘက္တြင္ ယူနန္ျပည္နယ္မွ စတင္ၿပီး ေတာင္ဘက္တြင္ မႏၲေလးၿမိဳ႕၊ အေရွ႕ဘက္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႏွင့္ အေနာက္ဘက္တြင္ ေက်ာက္ျဖဴၿမိဳ႕တို႔ကို ခ်ိတ္ဆက္သြားမည္ ျဖစ္ပါတယ္။

 

မူဆယ္-မႏၲေလး ရထားလမ္း စီမံကိန္းအတြက္ ျဖစ္ႏိုင္ေျခ ေလ့လာမႈအသစ္ကို ယခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီႏွင့္ မတ္လအတြင္း ျပန္လည္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ၿပီး ရင္းႏွီွးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ပမာဏ ေဒၚလာ ၈ ဒသမ ၉ ဘီလ်ံရွိကာ စီမံကိန္းႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ နည္းပညာဆိုင္ရာႏွင့္ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ဆိုင္ရာ ဆန္းစစ္ေလ့လာမႈကို ဂ႐ုတစိုက္ လုပ္ကိုင္ေနေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္အေပၚ ကိုးကား ေဖာ္ျပထားကာ ေလ့လာမႈအသစ္အတြက္ China Railway Engineering Corporation က ကုန္က်စရိတ္မ်ား က်ခံခဲ့ရေၾကာင္းႏွင့္ သတင္းမီဒီယာမ်ား၏ ေဖာ္ျပခ်က္အရ အျမန္ေျပး မီးရထားမဟုတ္ဘဲ ကီလို ၁၆၀ ထက္မပိုသည့္ လွ်ပ္စစ္သုံးရထား (သို႔မဟုတ္) လွ်ပ္စစ္ အသုံးမျပဳသည့္ ရထားျဖစ္ႏိုင္သည္ဟု အစီရင္ခံစာတြင္ ေဖာ္ျပထားခဲ့ပါတယ္။

 

>>>  Courier Services & Delivery Services သယ္ယူပို႔ေဆာင္ရး၀န္ေဆာင္မႈ ၉၅ ခုကိုရွာေဖြရန္ႏိွပ္ပါ။ <<<

 

Source : Eleven

 

Myanmar Logistics Guide

Read times
Rate this item
(1 Vote)

Related items