Local Industry

Myanmar National Airline Cargo Services (MNA)

Myanmar National Airline Cargo Services (MNA) google

ပြည်ပလုပ်ငန်းများအတွက် A၊ B၊ C ဟူ၍ သုံးဆိုင်း ဖြင့် ဆောင်ရွက်လျက်ရှိပြီး ပြည်ပအတွက် ကုန်ပစ္စည်း များလာရောက်ပို့ဆောင်ပါက Weight ချိန်ခြင်း၊ Check List ရေးသွင်းခြင်း၊ X- ray ဖြတ်၍ MCS က Security Form ဖြည့်ကာ လေယာဉ်ကွင်းသို့ပို့ပြီး ထုပ်ပိုး မှုနှင့် သတ်မှတ်အတိုင်းအတာစသည်များကို စိစစ်ပေး ရသည်။

 

Internal Export ကို YACL ကဖွင့်ထားသော Warehouse မှာအပ်ရပါတယ်။ ထိုနေရာတွင် Accept လုပ်တာတစ်ယောက်၊ Built up လုပ်တာတစ်ယောက် ထားရှိသည်။ ဒီမှာတော့ Damage မဖြစ်ဘူး။ ဟိုဘက် ရောက်မှ Damage ဖြစ်သွားရင် ဒီဘက်ကို Report တင်ရသည်။ ဟိုဘက်ရောက်မှဖြစ်သည့်အတွက် ဟို ဘက် Air Side က စိစစ်ဆောင်ရွက်ရသည်။

 

သတ်မှတ်ထားသည့် လေယာဉ်ဖြင့် ရန်ကုန်မှ စင်ကာပူ၊ ဘန်ကောက်၊ ဟောင်ကောင်သို့ ပြေးဆွဲပို့ ဆောင်ပေးနေခြင်းဖြစ်သည်။ သတ်မှတ်ချက်က 15 CPN ထက်မကျော်ရပေ။ ခရီးသည်များပါက တင်ပို့မှုလျော့ ကျမည်ဖြစ်သည်။

 

ပြည်တွင်းလုပ်ငန်းတွင် နှစ်ဆိုင်းထားရှိဆောင် ရွက်နေခြင်းဖြစ်သည်။ ပြည်တွင်းလက်ခံရာတွင် အစိုးရ နှင့် ပုဂ္ဂလိကဟူ၍ ထားရှိသည်။ ခရီးသည်များ၏ ပစ္စည်းများကို ကန့်သတ်ပစ္စည်းပါ/မပါ စိစစ်မည်လည်း ဖြစ်သည်။ ထို့နောက်တွင် Air Cargo Manifest တွင် ပို့သူအမည်နှင့် ဖုန်းနံပါတ် လက်ခံမည့်သူ၏ အမည်နှင့် ဖုန်းနံပါတ်ပစ္စည်းအမျိုးအစား အလေးချိန်စသည်တို့ကို ဖြည့်သွင်းရပါသည်။ ထို့နောက် သက်ဆိုင်ရာလေကြောင်း ခရီး၌ တင်ပေးသည်။ ပစ္စည်းတင်ပို့ရာတွင် အလွန် သေးငယ်သည့် ပစ္စည်းများအား လက်ခံဆောင်ရွက် ခြင်းမပြုပေ။ အနည်းဆုံး A4 ပုံးဆိုဒ်ကို လက်ခံဆောင် ရွက်ပေးသည်။ Port to Port သာဆောင်ရွက်ပေးသည်။ Door to Door ဆောင်ရွက်နိုင်ခြင်းမရှိသေးပေ။

 

တင်ပို့သည့် လေယာဉ်မှာ ခရီးသည်တင်လေ ယာဉ်ဖြစ်သည့်အတွက်ကြောင့် ခရီးသည်များ၏ Baggage များ တင်ပြီးမှရသည့် Weight ပေါ်တွက်ချက် ၍ Cargo တင်ရခြင်းဖြစ်သည်။ ကျန်ရှိခဲ့ပါက နောက် တစ်နေ့လေယာဉ်များဖြင့် ဆက်လက်တင်ပို့ပေးပါ သည်။

 

>>>Zawgyi<<<

 

Myanmar National Airline Cargo Services (MNA)

 

ျပည္ပလုပ္ငန္းမ်ားအတြက္ A၊ B၊ C ဟူ၍ သုံးဆိုင္း ျဖင့္ ေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိၿပီး ျပည္ပအတြက္ ကုန္ပစၥည္း မ်ားလာေရာက္ပို႔ေဆာင္ပါက Weight ခ်ိန္ျခင္း၊ Check List ေရးသြင္းျခင္း၊ X- ray ျဖတ္၍ MCS က Security Form ျဖည့္ကာ ေလယာဥ္ကြင္းသို႔ပို႔ၿပီး ထုပ္ပိုး မႈႏွင့္ သတ္မွတ္အတိုင္းအတာစသည္မ်ားကို စိစစ္ေပး ရသည္။


Internal Export ကို YACL ကဖြင့္ထားေသာ Warehouse မွာအပ္ရပါတယ္။ ထိုေနရာတြင္ Accept လုပ္တာတစ္ေယာက္၊ Built up လုပ္တာတစ္ေယာက္ ထားရွိသည္။ ဒီမွာေတာ့ Damage မျဖစ္ဘူး။ ဟိုဘက္ ေရာက္မွ Damage ျဖစ္သြားရင္ ဒီဘက္ကို Report တင္ရသည္။ ဟိုဘက္ေရာက္မွျဖစ္သည့္အတြက္ ဟို ဘက္ Air Side က စိစစ္ေဆာင္႐ြက္ရသည္။

 

သတ္မွတ္ထားသည့္ ေလယာဥ္ျဖင့္ ရန္ကုန္မွ စင္ကာပူ၊ ဘန္ေကာက္၊ ေဟာင္ေကာင္သို႔ ေျပးဆြဲပို႔ ေဆာင္ေပးေနျခင္းျဖစ္သည္။ သတ္မွတ္ခ်က္က 15 CPN ထက္မေက်ာ္ရေပ။ ခရီးသည္မ်ားပါက တင္ပို႔မႈေလ်ာ့ က်မည္ျဖစ္သည္။

 

ျပည္တြင္းလုပ္ငန္းတြင္ ႏွစ္ဆိုင္းထားရွိေဆာင္ ႐ြက္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ ျပည္တြင္းလက္ခံရာတြင္ အစိုးရ ႏွင့္ ပုဂၢလိကဟူ၍ ထားရွိသည္။ ခရီးသည္မ်ား၏ ပစၥည္းမ်ားကို ကန႔္သတ္ပစၥည္းပါ/မပါ စိစစ္မည္လည္း ျဖစ္သည္။ ထို႔ေနာက္တြင္ Air Cargo Manifest တြင္ ပို႔သူအမည္ႏွင့္ ဖုန္းနံပါတ္ လက္ခံမည့္သူ၏ အမည္ႏွင့္ ဖုန္းနံပါတ္ပစၥည္းအမ်ိဳးအစား အေလးခ်ိန္စသည္တို႔ကို ျဖည့္သြင္းရပါသည္။ ထို႔ေနာက္ သက္ဆိုင္ရာေလေၾကာင္း ခရီး၌ တင္ေပးသည္။ ပစၥည္းတင္ပို႔ရာတြင္ အလြန္ ေသးငယ္သည့္ ပစၥည္းမ်ားအား လက္ခံေဆာင္႐ြက္ ျခင္းမျပဳေပ။ အနည္းဆုံး A4 ပုံးဆိုဒ္ကို လက္ခံေဆာင္ ႐ြက္ေပးသည္။ Port to Port သာေဆာင္႐ြက္ေပးသည္။ Door to Door ေဆာင္႐ြက္ႏိုင္ျခင္းမရွိေသးေပ။

 

တင္ပို႔သည့္ ေလယာဥ္မွာ ခရီးသည္တင္ေလ ယာဥ္ျဖစ္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ ခရီးသည္မ်ား၏ Baggage မ်ား တင္ၿပီးမွရသည့္ Weight ေပၚတြက္ခ်က္ ၍ Cargo တင္ရျခင္းျဖစ္သည္။ က်န္ရွိခဲ့ပါက ေနာက္ တစ္ေန႔ေလယာဥ္မ်ားျဖင့္ ဆက္လက္တင္ပို႔ေပးပါ သည္။

 

Transportation Services သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းေပါင္း ၇၉၀ ကိုရွာရန္ႏိွပ္ပါ

 

Myanmar Logistics Guide

Read times
Rate this item
(0 votes)