ကုန္တန္ခ်ိန္မ်ားစြာ တင္ေဆာင္ႏုိင္သည့္ သေဘၤာႀကီးမ်ား ဆုိက္ကပ္ႏုိင္ေသာ ဆိပ္ကမ္းတစ္ခုကုိ ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း အသစ္ထပ္မံတည္ေဆာက္ရန္ နယ္သာလန္ႏိုင္ငံမွ ကုမၸဏီတစ္ခု၏ အကူအညီျဖင့္ ေလ့လာဆန္းစစ္ေနေၾကာင္း ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းက ေျပာခဲ့ပါတယ္။
ေရစူးနက္သည့္ သေဘၤာ ႀကီးမ်ားဆုိက္ကပ္ႏုိင္ေရး ရန္ကုန္ ပင္လယ္၀တြင္ ဆိပ္ကမ္းတစ္ခု တည္ေဆာက္ရန္ စီစဥ္ခဲ့ေသာ္လည္း ရာသီဥတုႏွင့္ ကုန္က်စ ရိတ္မ်ားမည့္အေျခအေနေၾကာင့္ ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း ေျပာင္းလဲအေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ စီစဥ္ရျခင္းျဖစ္သည္ဟု ရန္ကုန္တိုင္း ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္က ရွင္းျပခဲ့ပါတယ္။
အာရွတံခါးေပါက္ျဖစ္လာႏိုင္မည့္ ဆိပ္ကမ္းတစ္ခုကို ရန္ကုန္ျမစ္၀တြင္တည္ေဆာက္မည္
‘‘ပင္လယ္ဘက္မွာ ေဆာက္မယ္ဆုိရင္ အကာဘာမွရွိဘူး။ ကြၽန္းေတြလည္းမရွိဘူး။ မုန္တိုုင္း ေတြဘာေတြတိုက္လာရင္ ထိခုိက္ႏုိင္ေျခမ်ားတယ္’’ ဟု ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းက ေျပာခဲ့ပါတယ္။
ႏုန္းပုိ႔ခ်မႈမ်ားေသာရန္ကုန္ ျမစ္သည္ ကုန္တန္ခ်ိန္ႏွစ္ေသာင္းမွ သုံးေသာင္းအၾကား တင္ေဆာင္ႏိုင္ေသာ ေရစူးတိမ္သည့္သေဘၤာမ်ား ၀င္ထြက္ႏုိင္ျပီး ကုန္ပစၥည္းတန္ခ်ိန္သိန္းခ်ီ တင္ႏုိင္ေသာ သေဘၤာမ်ား၀င္ထြက္ႏုိင္ေရး ရန္ကုန္ျမစ္၀ပင္လယ္တြင္ သေဘၤာဆိပ္ကမ္းတစ္ခု တည္ေဆာက္ရန္ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္က ၿပီးခဲ့သည့္ ၂ ႏွစ္ေက်ာ္အတြင္း အမ်ားျပည္သူသို႔ စတင္အသိေပးခဲ့ပါတယ္။
စက္သံုးဆီ သုိေလွာင္ကန္မ်ားအပါအ၀င္ ႏုိင္ငံတကာအဆင့္မီ ဆိပ္ကမ္းႀကီးတစ္ခု အေကာင္အထည္ေဖာ္မည္ဟု ဒုတိယသမၼတႏွင့္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ား ေတြ႕ဆုံပြဲအခ်ိဳ႕တြင္ ၀န္ၾကီးခ်ဳပ္က ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။
အာရွ၏ စီးပြားေရးအင္အား ႀကီးႏုိင္ငံအခ်ိဳ႕ျဖစ္ေသာ တ႐ုတ္၊ ဂ်ပန္ႏွင့္ အိႏၵိယႏုိင္ငံတို႔က ျမန္ မာႏုိင္ငံတြင္ ဆိပ္ကမ္းစီမံကိန္း တစ္ခုအေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ ႀကိဳးစားေနသည္ဟု ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ ထုတ္ Nikkei Asian သတင္းဌာနကလည္း ဇူလုိင္လဆန္းက သတင္းေဖာ္ျပခဲ့ျပီး ျဖစ္ပါတယ္။
လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းကို ေရယာဥ္အလ်ား ၁၆၇ မီတာ ၊ ေရစူး ၉ မီတာ ႏွင့္ ကုန္တန္ခ်ိန္ ၁၅၀၀၀ တင္ေဆာင္ႏိုင္သည့္သေဘၤာမ်ား သာဝင္ထြက္ႏိုင္ ၿပီး သီလဝါဆိပ္ကမ္းတြင္ ေရယာဥ္အလ်ား မီတာ ၂၀၀ ၊ ေရစူး ၉ မီတာ ႏွင့္ ကုန္တန္ခ်ိန္ ၂၀၀၀၀ တို႔သာ ဝင္ထြက္ႏိုင္ေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ႀကီး ဌာနမွ ထုတ္ျပန္ေၾကညာထားခဲ့ပါတယ္။
သုံးႏွစ္အတြင္း ဆိပ္ခံတံတားရွစ္စင္းအထိ တိုးခ်ဲ႕တည္ေဆာက္ခဲ့သည့့္ သီလဝါဆိပ္ကမ္းေဒသတြင္ ဆိပ္ခံတံတားကို တိုးခ်ဲ႕တည္ေဆာက္ရန္ ဂ်ပန္နိုင္ငံႏွင့္ ညႇိႏွိုင္းေန
Source : 7 Day daily