Transportation

Friday, 26 October 2018 10:27

Omni Focus မွ YBS ယာဥ္မ်ားညပုိင္းေျပးဆြဲရန္ စီစဥ္ေန

ရန္ကုန္ဘတ္စ္ကားအမ်ားပုိင္ကုမၸဏီတစ္ခုျဖစ္ေသာ Omni Focus ကုမၸဏီမွ တာ၀န္ယူေျပးဆြဲေနသည့္ YBS ယာဥ္လုိင္းမ်ားကုိ ညပုိင္းေျပးဆြဲႏုိင္ရန္ စီမံခ်က္ေရးဆြဲေနေၾကာင္း သိရပါတယ္။ YBS ယာဥ္လုိင္းမ်ားအားလုံး ညမွာ နံနက္ ၅ နာရီမွ ည ၁၀ နာရီေက်ာ္အထိသာ ေျပးဆြဲေနၾကၿပီး ညလုံေပါက္ေျပးဆြဲေပးသည့္ယာဥ္လုိင္း မရွိေသးေၾကာင္း သိရပါတယ္။ omni Focus ကုမၸဏီအေနျဖင့္ တစ္ညလုံးေျပးဆြဲေပးႏုိင္ရန္ စီစဥ္ေနျခင္းျဖစ္ၿပီး ယခုႏွစ္အတြင္း ေျပးဆြဲနုိင္ရန္ စီမံခ်က္အေသးစိတ္ေရးဆြဲေနေၾကာင္း Omni Focus ကုမၸဏီမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာခဲ့ပါတယ္။ ညပုိင္းေျပးဆြဲမည္ဆုိပါက ကုမၸဏီပုိင္ယာဥ္လုိင္းမ်ားအားလုံး တစ္ၿပိဳင္နက္ေျပးဆြဲျခင္း သုိ႔မဟုတ္ ဦးစားေပးယာဥ္လုိင္းသတ္မွတ္ေျပးဆြဲေပးျခင္းႏွင့္ ညပုိင္းေျပးဆြဲလွ်င္ ယာဥ္စီးဆႏႈန္းထားသတ္မွတ္ခ်က္တုိ႔ကုိ အေသးစိတ္ေရးဆြဲတြက္ခ်က္ေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။ ယခင္မထသစနစ္တြင္ ညဥ့္နက္ပုိင္းအထိ လုိင္းကားမ်ားေျပးဆြဲေပးမႈရွိခဲ့ေသာ္လည္း YBS စနစ္ ေျပာင္းလဲခ်ိန္တြင္ ည ၁၀ နာရီေက်ာ္လွ်င္ လုိင္းကားအခက္အခဲရွိသည့္အတြက္ ထုိသုိ႔ညလုံးေပါက္ကားမ်ား ေျပးဆြဲေပးလွ်င္ ခရီးသည္မ်ားအတြက္ မ်ားစြာအဆင္ေျပႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ခရီးသည္တစ္ဦးက ေျပာပါတယ္။ ရန္ကုန္ေလဆိပ္- ဆူးေလ(ကမ႓ာေအးဘုရားလမ္း) ၊ ရန္ကုန္ေလဆိပ္-ဆူးေလ(ျပည္လမ္း) ၊ YBS 20 YBS 83 YBS 56 YBS 98 YBS 99 တုိ႔ကုိ Omni Focus ကုမၸဏီကတာ၀န္ယူေျပးဆြဲေနျခင္းျဖစ္ၿပီး ယာဥ္အစီးေရ ၃၀၀ ေက်ာ္ခန္႔ျဖင့္ ေျပးဆြဲေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။ Source: democracy

Friday, 26 October 2018 09:03

မူဆယ္-မႏၲေလး ရထားလမ္းေဖာက္လုပ္ေရးစီမံကိန္း

မူဆယ္-မႏၲေလး ရထားလမ္းေဖာက္လုပ္ေရး စီမံကိန္းလုပ္ငန္းျဖစ္ေျမာက္ႏိုင္ေျခ ေလ့လာမႈ (Feasibility Study) ေဆာင္ရြက္ရန္ ျမန္မာ့မီးရထား ႏွင့္ တ႐ုတ္ႏုိင္ငံတို႔အၾကား ေအာက္တိုဘာ ၂၂ ရက္က နား လည္မႈစာခၽြန္လႊာလက္မွတ္ေရး ထုိးခဲ့သည္။ ‘‘ဒီစီမံကိန္းဟာ အရင္းအႏွီး ႀကီးမားသလို အခက္အခဲေတြလည္း ႀကီးမားမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလိုပဲ လူမႈေရး၊ စီးပြားေရးအ က်ိဳးအျမတ္ေတြလည္း အမ်ားႀကီး ရရွိမွာျဖစ္ပါတယ္’’ဟု ပို႔ေဆာင္ ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီး ဦးသန္႔စင္ေမာင္က ေျပာသည္။ယင္းစီမံကိန္းအတြက္ ပို႔ ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ ႀကီးဌာန၊ ျမန္မာ့မီးရထား ႏွင့္ တ႐ုတ္ႏုိင္ငံ China Railway Eryuan Engineering Group တို႔ နားလည္မႈစာခၽြန္လႊာလက္မွတ္ ေရးထိုးသည့္အခမ္းအနားတြင္ ဦးသန္႔စင္ေမာင္က ထည့္သြင္း ေျပာၾကားသည္။ ‘‘ဒီေနရာမွာ ရထားလမ္းေဖာက္လုပ္ေရးအတြက္ အေရးအႀကီးဆံုးစိန္ေခၚမႈအေနနဲ႔ နံပါတ္(၁)အခ်က္ကေတာ့ နယ္စပ္ေဒသတည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းေရးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒုတိယအခ်က္ကေတာ့ ျပည္သူလူထုေတြရဲ႕ သေဘာထား၊ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈက ပိုၿပီးအေရးႀကီးပါတယ္။ ဒီလမ္း ေၾကာင္းအတြက္ ပိုၿပီး အေရးႀကီးတာကေတာ့ Social Impact ပဲ ျဖစ္ပါတယ္’’ဟု ျပည္ေထာင္စုဝန္ ႀကီးက ေျပာသည္။တ႐ုတ္ကုမၸဏီအေနျဖင့္ လုပ္ငန္းျဖစ္ေျမာက္ႏိုင္ေျခေလ့လာမႈေဆာင္ရြက္ရန္ ၂၀၁၇ ေမလကတည္းက တင္ျပထားေၾကာင္း၊ အဆင့္ဆင့္စိစစ္ေဆာင္ရြက္ခ်က္မ်ားအရ ယခုကဲ့သို႔ ခြင့္ျပဳျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားလုပ္ငန္း အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ (ၿမိဳ႕ျပ)ဦးေမာင္ေမာင္သိန္းက ဆိုသည္။ ေလ့လာဆန္းစစ္မႈတြင္ လမ္းေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ ပတ္ ဝန္းက်င္ထိခိုက္မႈဆန္းစစ္မႈမ်ား၊ လူမႈေရးထိခိုက္မႈ ဆန္းစစ္ျခင္း မ်ားအျပင္ ျဖတ္ေက်ာ္ရမည့္ ေတာင္တန္း၊ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား၊ ျဖတ္သန္းသြားသင့္သည့္ ၿမိဳ႕မ်ား စသည့္လမ္းေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ ေဆာင္ရြက္ရမည့္ ကိစၥရပ္မ်ားပါဝင္ၿပီး ျမန္မာ့မီးရထား ၿမိဳ႕ျပအင္ဂ်င္နီယာဌာနအေနျဖင့္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံကို တြဲဖက္ကူညီ ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၎ကေျပာသည္။ ေျမပံုအတြင္းတြက္ခ်က္မႈမ်ားအရ မူဆယ္-မႏၲေလးရထားလမ္းသည္ ၄၂၁ ကီလိုမီတာ(၂၆၇ ဒသမ ၈၁ မိုင္)ခန္႔ ကြာေဝးၿပီး မူဆယ္၊ ကြတ္ခိုင္၊ သိန္းနီ၊လား႐ိႈး၊ ေက်ာက္မဲ၊ သီေပါ၊ ေမၿမိဳ႕စသည့္ၿမိဳ႕မ်ားကို ျဖတ္သန္းမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဦးေမာင္ေမာင္သိန္းကေျပာသည္။ ‘‘ျဖတ္သန္းတဲ့ေနရာမွာ လမ္းေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ ေတာေတာင္က ေတာ္ေတာ္ထူထပ္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ျမစ္ေခ်ာင္းေတြ၊ လွ်ဳိေတြလည္းမ်ားတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီအပိုင္းေတြမွာ ျဖတ္သန္းေဖာက္လုပ္မယ္ဆိုရင္ အ ၾကမ္းဖ်င္းေလ့လာခ်က္အရ ဥမင္လိုဏ္ေခါင္းေတြ မလြဲမေသြထည့္ၿပီး ေဖာက္လုပ္ရမွာ ျဖစ္တယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ျမစ္ကူး၊ ေခ်ာင္းကူး လွ်ိဳေျမာင္ႀကီးေတြကို ျဖတ္သန္းတဲ့ တံတားႀကီးေတြကို ထည့္ ၿပီးေဆာက္ရမွာျဖစ္တယ္’’ဟု ၎က ဆိုသည္။ ေအာက္တိုဘာ ၂၂ ရက္ တြင္ လက္မွတ္ေရးထုိးသည့္ MoU သည္ ၂ ႏွစ္သက္တမ္းျဖစ္ၿပီး လုပ္ငန္းျဖစ္ေျမာက္ႏိုင္ေျခ ေလ့လာရန္ တစ္ႏွစ္အခ်ိန္ရမည္ဟု ၎ကေျပာသည္။ Source:7day Daily

Tuesday, 23 October 2018 14:27

ေအာက္တိုဘာ ၂၂ ရက္တြင္ စတင္ဖြင့္လွစ္လိုက္သည့္ Sky Link

ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာေလဆိပ္ယာဥ္ရပ္နားရာေနရာႏွင့္ ေလဆိပ္အေဆာက္အအံုအားဆက္သြယ္ထားသည့္ sky link အား ခရီးသည္မ်ားအသံုးျပဳႏိုင္ရန္ ေအာက္တိုဘာ ၂၂ ရက္တြင္ စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့ၿပီး ေလဆိပ္ကားရပ္နားရာေနရာမွ တစ္ဆင့္ Terminal 1 သို႕တိုက္ရိုက္သြားလာႏုိင္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္းပို႕ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။ ၂ဝ၁၆ ခုနွစ္မတ္ ၁၂ရက္က ဖြင့္လွစ္ခဲ့သည့္ ခရီးသည္ အေဆာက္အအံုသစ္ Terminal 1 သည္ အလ်ားမီတာ ၂၄ဝ၊အက်ယ္ ၉၇ ဒသမ ၇မီတာ ရွိ RC & Steel building ျဖစ္ၿပီး ၊basement အပါအဝင္ ငါးထပ္အေဆာက္အအံုျဖစ္သည္။ အဆိုပါေလဆိပ္အေဆာက္အအံုအား ကားရပ္နားရာေနရာမွ ဝင္ေရာက္ထြက္ခြာႏိုင္မည့္ အလ်ား ၁ဝ၁ မီတာ၊အျမင့္ ၂၄ ဒသမ၄၈ မီတာရွိ Sky Link ႏွင့္ ဆက္သြယ္ေဆာက္လုပ္ထားျခင္းျဖစ္သည္။ ယင္းကဲ့သို႕ ေလဆိပ္ကားပါကင္နွင့္ေလဆိပ္အေဆာက္အအံုအားဆက္သြယ္ထားသည့္ Sky Line အား ထည့္သြင္းတည္ေဆာက္ထားေသာ္လည္း ယခုထိအသံုးျပဳႏုိင္ရန္ ဖြင့္လွစ္ထားျခင္းမရွိေသးေၾကာင္းသိရသည္။ ယင္းကဲ့သို႕ Sky Link အား ျပည္သူမ်ားအသံုးျပဳႏုိင္ရန္ ဖြင့္လွစ္ေပးျခင္းမရွိသည့္အေၾကာင္းရင္းမွာ အဆိုပါ Sky Link မွ ေလဆိပ္အေဆာက္အံုသို႕ဝင္ေရာက္သည့္ အထပ္သည္ေလဆိပ္အေဆာက္အအံု၏ level 4 အထပ္ျဖစ္ၿပီး Duty Free အေရာင္းဆုိင္မ်ားႏွင့္ အပန္းေျဖေနရာမ်ား ပါဝင္သည့္ Level ျဖစ္ၿပီး အဆိုပါအပန္းေျဖေနရာမ်ားအား တည္ေဆာက္ၿပီးစီးျခင္းမရွိေသးသည့္အတြက္ Sky Link အား အသံုးျပဳႏုိင္ရန္ ခြင့္မျပဳထားျခင္းျဖစ္သည္။ လက္ရွိအခ်ိန္ထိ အဆိုပါ အပန္းေျဖရာေနရာမ်ားတည္ေဆာက္ၿပီးစီးျခင္းမရွိ ေသာ္လည္း ခရီးသည္မ်ားသြားလာမႈအဆင္ ေျပေစရန္အတြက္ Sky Link အား ဖြင့္လွစ္ ႏိုင္ရန္ စီစဥ္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ Terminal 1 ၏Basement တြင္ Arrivaland Departure Bassage Handling ဧရိယာ၊Check-in Hall & Counter ဧရိယာ၊ Arrival Immigration Custom 2 Duty FreeShop ဧရိယာမ်ားပါဝင္ကာပထမ ထပ္တြင္ Passport Control Area Security Check Ceparture Gate Lounge ႏွင့္ Duty Free Shopဧရိယာ၊ ဒုတိယထပ္တြင္ Retial Area ႏွင့္ တတိယထပ္တြင္ Recreation Are မ်ား ပါဝင္တည္ေဆာက္ထားေၾကာင္း သိရသည္။ ယခုထပ္မံတိုးခ်ဲ႕တည္ေဆာက္ခဲ့သည့္ ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္အား ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွင္၏ ခြင့္ ျပဳခ်က္ရၿပီး ၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္ ဩဂုတ္တြင္ စတင္ တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ကာ ေဒၚလာ သန္း ၆၆ဝ ခန႔္ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံတည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးစီမံကိန္းအရ ေလဆိပ္အေဆာက္အအုံသစ္အား တည္ေဆာက္ရာတြင္ ယခင္အသုံးျပဳခဲ့သည့္ ျပည္တြင္းခရီးသည္ ဆိုက္ေရာက္ထြက္ခြာေဆာင္အား ၿဖိဳခ်၍ အသစ္တည္ေဆာက္ကာ ျပည္ပထြက္ ခြာ၊ ဆိုက္ေရာက္ေဆာင္ႏွင့္တစ္ဆက္တည္း တည္ေဆာက္သည့္ လုပ္ငန္းအား လုပ္ကိုင္ လ်က္ရွိသည္။ ေအးရွားေဝါလ္ကုမၸဏီလက္ေအာက္ရွိ Pioneer Aerodrome Services Co.ltd သည္ ေနျပည္ေတာ္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလ ဆိပ္ဝန္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ားသာမက ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းကိုလည္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ရရွိထားသည္။ Source:Daily Eleven

Monday, 22 October 2018 07:00

အေ၀းေျပးယာဥ္လက္မွတ္၀ယ္ယူရာတြင္ အခက္အခဲရွိသူမ်ားကုိ ယာဥ္ႀကီးၾကပ္ေကာ္မတီမွ ကူညီမည္

သီတင္းကြၽတ္ကာလတြင္ မႏၱေလးၿမိဳ႕မွ ေနရပ္ျပန္မည့္သူမ်ားအေနျဖင့္ အေ၀းေျပးယာဥ္လက္မွတ္၀ယ္ယူရာတြင္အခက္အခဲရွိပါက လက္မွတ္ရရွိေအာင္ ကူညီေဆာင္ရြက္ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း မႏၱေလးတုိင္းေဒသႀကီး ယာဥ္လုပ္ငန္းမ်ားႀကီးၾကပ္မႈေကာ္မတီမွ သိရပါတယ္။ လက္ရွိတြင္ မႏၱေလးၿမိဳ႕ အေ၀းေျပးယာဥ္လုိင္းမ်ားတြင္ စက္တင္ဘာလဆန္းပုိင္းမွစတင္၍ ႀကိဳတင္လက္မွတ္မ်ား ၀ယ္ယူမႈမ်ားရွိသျဖင့္ ေနရပ္ျပန္ရန္ အနီးကပ္၀ယ္ယူသူမ်ားအေနျဖင့္ အခက္အခဲ ျဖစ္ေပၚလ်က္ရွိၿပီး အမွန္တကယ္ ေနရပ္ျပန္လုိသူမ်ားအေနျဖင့္ လူကုိယ္တုိင္ မွတ္ပုံတင္ျပ၍ မႏၱေလးၿမိဳ႕ယာဥ္ရပ္နားစခန္းမ်ားရွိ မႏၱေလးတုိင္းေဒသႀကီး ယာဥ္လုပ္ငန္းမ်ား ႀကီးၾကပ္မႈေကာ္မတီမက ဖြင့္လွစ္ထားေသာ ဂိတ္တဲမ်ားတြင္ အကူအညီေတာင္းခံႏုိင္မည္ျဖစ္ၿပီး မူလေစ်းႏႈန္းအတုိင္း ယာဥ္လက္မွတ္ခ ေပးေဆာင္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။ မႏၱေလးတုိင္းေဒသႀကီးယာဥ္လုပ္ငန္းမ်ား ႀကီးၾကပ္မႈေကာ္မတီ ႀကီးၾကပ္မႈေအာက္တြင္ အေ၀းေျပးယာဥ္ရပ္နားစခန္းငါးခုရွိၿပီး ယာဥ္အသင္းေပါင္း ၅၅၀ ေက်ာ္ရွိကာ ယာဥ္အစီးေရ ငါးေထာင္ေက်ာ္ရွိေၾကာင္း သိရပါတယ္။ Source: democrac

Monday, 22 October 2018 06:51

ျမန္မာ့မီးရထား၏အေငြ႕အသက္မ်ား ခံစားေလ့လာႏုိင္ရန္ ေရေႏြးေငြ႕စက္ေခါင္းႏွင့္ ရထားတဲြမ်ားထားရွိျပသမည္

ျမန္မာ့မီးရထားရံုးခ်ဳပ္အေဆာက္အအံုေဟာင္းေနရာတြင္ တည္ေဆာက္ေနသည့္ Pininsula Yangon Hotel တည္ေဆာက္မႈၿပီးစီးပါက ျမန္မာ့မီးရထား၏အေငြ႕အသက္မ်ားခံစားေလ့လာႏုိင္ရန္ ဟိုတယ္ေရွ႕တြင္ ေရေႏြးေငြ႕စက္ေခါင္းႏွင့္ ရထားတဲြမ်ားထားရွိျပသမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ပို႕ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၊ဗုိလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းလမ္းေပၚရွိ ျမန္မာ့မီးရထားရံုးခ်ဳပ္အေဆာက္အအံုေဟာင္းအား Pininsula Yangon Hotel အျဖစ္တည္ေဆာက္မႈၿပီးစီးသည့္အခါ ျမန္မာ့မီးရထားဆိုင္ရာ ေရွးေဟာင္းအေမြအႏွစ္မ်ားကို ထိန္းသိမ္းရန္ႏွင့္ ဟိုတယ္သို႕လာေရာက္လည္ပတ္တည္းခိုသူမ်ားျမန္မာ့မီးရထား၏ အေငြ႕အသက္မ်ားခံစားေလ့လာႏုိင္ရန္ ဟိုတယ္ေရွ႔တြင္ ေရေႏြးေငြ႕စက္ေခါင္းနွင့္ ရထားတဲြမ်ားထားရွိျပသရန္ ရည္ရြယ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။ သို႕ျဖစ္၍ The Hong Kong & Shanghai Hotel Limited (HSH)မွ တာဝန္ရွိသူမ်ားသည္ ျမန္မာ့မီးရထားျမစ္ငယ္တဲြျပင္စက္ရံု၊အင္းစိန္စက္ေခါင္းရံုမ်ားအပါအဝင္ျမန္မာ့မီးရထားရံုးအခ်ိဳ႕သို႕သြားေရာက္ေလ့လာမႈမ်ားျပဳလုပ္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ “မီးရထားရံုးခ်ဳပ္အေဆာက္အအံုေဟာင္းကို Pininsula Yangon Hotel အျဖစ္တည္ေဆာက္ၿပီးသည့္အခါမွာ ျမန္မာ့မီးရထားဆိုင္ရာေရွးေဟာင္းအေမြအႏွစ္ေတြကို ထိန္းသိမ္းသည့္သေဘာႏွင့္ ဟိုတယ္ကို လာၿပီး လည္ပတ္တည္းခိုတဲ့သူေတြ ျမန္မာ့မီးရထား၏ အေငြ႕အသက္မ်ားကို ခံစားေလ့လာႏုိင္ဖို႕ ဟိုတယ္ေရွ႕တြင္ ေရေႏြးေငြ႔စက္ေခါင္းႏွင့္ ရထားတဲြမ်ား ထားရွိျပသႏုိင္ရန္ (HSH) က တာဝန္ရွိသူမ်ားက ျမန္မာ့မီးရထားအလုပ္ရံုေနရာ မ်ားကို သြားၿပီးေလ့လာေနၾကတာပါ " ဟု ျမန္မာ့မီးရထားမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး ဘက္စံုဖံြ႕ၿဖိဳးမႈစီမံကိန္းလုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ရန္ ေျမျပင္ကြင္းဆင္းညိွႏိႈင္းေဆာင္ရြက္မႈလုပ္ငန္းမ်ား စတင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားလုပ္ငန္းမွ သိရသည္။ စီမံကိန္းတည္ေဆာက္မႈ ရွစ္ႏွစ္ခန္႕ၾကာျမင့္မည္ျဖစ္သည့္ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးဘက္စံုဖံြ႕ၿဖိဳးစီမံကိန္းတြင္ ကန္ေဒၚလာ ၂ ဒသမ ၅ဘီလ်ံရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံကာျပည္တြင္းအလုပ္အကိုင္ေပါင္း တစ္သိန္းခန္႕ဖန္တီးေပးႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင့္ အဆိုပါစီမံကိန္းအား ဦးစားေပးညိွႏိႈင္းမႈျပဳလုပ္ရန္ ေရြးခ်ယ္ခံရသည့္ Central Transport Development Consortium(CTDC)၏ သတင္းထုတ္ျပန္ထားခ်က္အရ သိရသည္။ Source:Daily Eleven

Friday, 19 October 2018 10:18

အမ်ားျပည္သူသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး YBS အတြက္ လမ္းၫႊန္မိုဘိုင္းလ္အပလီေကးရွင္းမ်ား

ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ၿမိဳ႕ႀကီးတစ္ၿမိဳ႕ျဖစ္တဲ့ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ႀကီးမွာ ယခုႏွစ္ဇန္န၀ါရီလ(၁၆)ရက္ေန႔ကစတင္ၿပီး ဘတ္စ္ကားလမ္းေၾကာင္းေတြအားလုံး အေျပာင္းအလဲျဖစ္ခဲ့တယ္။ ဘတ္စ္ကားကုမၸဏီေတြအမ်ားစုကို Yangon Bus Service (YBS) ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာထားၿပီး၊ ယခင္ကရွိခဲ့တဲ့ လမ္းေၾကာင္းေပါင္း(၃၀၀)ေလာက္ကို (၈၀)ေလာက္အထိေလ်ာ့ခ်ၿပီး အသစ္တဖန္ေျပးဆြဲေစခဲ့တယ္။ အဲ့ဒီလိုဘတ္စ္ကားလိုင္းမ်ား ေျပာင္းလဲမႈအစမွာ ခရီးသည္အမ်ားစုကေတာ့ မိမိတို႔ခရီးအတြက္ ဘယ္ကားစီးရမယ္ဆိုတာ အခက္အခဲျဖစ္လို႔ေနပါလိမ့္မယ္။ ဒီလိုျပႆနာေတြကို ေျဖရွင္းဖို႔အတြက္ လူသုံးမ်ားတဲ့ YBS လမ္းၫႊန္အပလီေကးရွင္းေလးေတြကို ေဖာ္ျပေပးသြားပါမယ္။ 39 Bite Pu – Yangon Bus Guide ====================== ပထမဆုံးအေနနဲ႔ 39 Bite Pu(Yangon Bus Guide) ဆိုတဲ့ မိုဘိုင္းလ္အပလီေကးရွင္းေလးနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးပါမယ္။ ဒီအပလီေကးရွင္းကို သုံးဖို႔အတြက္ ပထမဆုံးအေနနဲ႔ အင္တာနက္လိုင္းဖြင့္ဖို႔ လိုအပ္ပါလိမ့္မယ္။ မိမိသြားလိုတဲ့လမ္းေၾကာင္းမ်ားကို မွတ္တိုင္အမည္ေတြနဲ႔တကြ ရွာေဖြႏိုင္ပါတယ္။ ထို႔ျပင္အျခားေသာေ႐ြးခ်ယ္ႏိုင္ေသာ လမ္းေၾကာင္းမ်ားရွိလ်င္လည္း ေဖာ္ျပေပးပါေသးတယ္။ ယာဥ္လိုင္းတစ္ခုစီရဲ႕ ခရီးစဥ္မ်ားကိုမွတ္တိုင္မ်ားႏွင့္တကြ အေသးစိပ္ေဖာ္ျပေပးထားၿပီး၊ GPS စနစ္မ်ားလည္းပါ၀င္ကာ ေဇာ္ဂ်ီႏွင့္ယူနီကုဒ္ႏွစ္မ်ိဳးစလုံးႏွင့္ အသုံးျပဳႏိုင္ပါတယ္။ ဒီအပလီေကးရွင္းကို Google Play Store မွာ အခမဲ့ေဒါင္းယူႏိုင္ပါတယ္။ App link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ygnpublictransit Yangon Bus (YBus) ============ ဒုတိယတစ္ခုအေနနဲ႔ Yangon Bus (YBus) ဆိုတဲ့ မိုဘိုင္းလ္အပလီေကးရွင္းေလးနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးပါမယ္။ ဒီအပလီေကးရွင္းေလးမွာလည္း ခရီးသြားမ်ားအဆင္ေစဖို႔ လိုအပ္ခ်က္ေတြ အစုံအလင္ ထည့္သြင္းေဖာ္ျပထားပါတယ္။ မိမိသြားလိုတဲ့ခရီးအတြက္ လမ္းေၾကာင္းရွာေဖြရာတြင္ မွတ္တိုင္ျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ယာဥ္လိုင္းနံပါတ္ျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း လြယ္ကူစြာရွာေဖြႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ထို႔ျပင္ GPS စနစ္ကိုသုံးၿပီး မိမိေရာက္ရွိေနေသာ ေနရာအနီးတြင္ရွိေသာ ဘတ္စ္ကားမွတ္တိုင္မ်ားကိုလည္း ရွာေဖြႏိုင္ပါေသးတယ္။ YBS ႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားကိုလည္း ေဖာ္ျပေပးထားၿပီး အင္တာနက္လိုင္းျဖင့္ အသုံးျပဳရမည္ျဖစ္သည္။ App link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.searchmyanmar.yangonbus Yangon Bus Service Official ================= ဒီတခါမွာေတာ့ Yangon Bus Service Official ဆိုတဲ့ လူသုံးအမ်ားဆုံး အပလီေကးရွင္းေလးကို ေဖာ္ျပေပးသြားပါမယ္။ ဒီအပလီေကးရွင္းေလးကေတာ့ YBS လမ္းေၾကာင္းအားလုံးရဲ႕ တစ္ခုခ်င္းစီကို ေျမပုံအၫႊန္းနဲ႔တကြ ၾကည့္ရွႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ဘတ္စ္ကားမွတ္တိုင္မ်ားအျပင္ မွတ္တိုင္တစ္ခုခ်င္းစီကို ျဖတ္သြားေသာ ယာဥ္လိုင္းမ်ားရဲ႕ခရီးစဥ္ အစကေနအဆုံးထိေအာင္ အေသးစိပ္ ေဖာ္ျပေပးထားပါေသးတယ္။ GPS စနစ္အျပင္ မိမိသြားလိုတဲ့ခရီးအကြာအ​​​ေ၀းကိုလည္း တြက္ခ်က္ႏိုင္ပါေသးတယ္။ ဒီအပလီေကး:ရွင္းကိုလည္း အင္တာနက္လိုင္းနဲ႔ အသုံးျပဳရမွာျဖစ္ပါတယ္။ App link: https://play.google.com/store/apps/details?id=mm.technomation.yangonbus Yangon Bus Service (Offline) ================= ေနာက္ဆုံးတစ္ခုအေနနဲ႔ အင္တာနက္လိုင္းဖြင့္စရာမလိုတဲ့ Yangon Bus Service (Offline) ဆိုတဲ့ အပလီေကးရွင္းေလးကို ေဖာ္ျပေပးပါမယ္။ ဒီအပလီေကးရွင္းကေတာ့ Offline ျဖစ္တာနဲ႔အညီ အျခားေသာအပလီေကးရွင္းေတြထက္ အားနည္းခ်က္ေတာ့ အနည္းငယ္ရွိေနပါတယ္။ မိမိသြားလိုတဲ့ ခရီးရဲ႕ယာဥ္လိုင္းနံပါတ္ေတြကို တိုက္႐ိုက္ရွာေဖြလို႔ မရျခင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ ယာဥ္လိုင္းတစ္ခုစီရဲ႕ ခရီးစဥ္အစအဆုံးအတြင္း ပါ၀င္ေနေသာ မွတ္တိုင္ေတြကိုေတာ့ ေဖာ္ျပေပးထားပါတယ္။ ၿမိဳ႕နယ္တစ္ခုခ်င္းစီအတြင္း ျဖတ္သန္းသြားတဲ့ ယာဥ္လိုင္းနံပါတ္တစ္ခုစီကို ေဖာ္ျပေပး႐ုံပါပဲ။ ခရီးသည္ေတြအေနနဲ႔ မိမိတို႔ရဲ႕သြားလာေရးမ်ား အဆင္ေျပေစဖို႔ YBS လမ္းၫႊန္အပလီေကးရွင္းေလးတစ္ခုကိုေတာ့ ဖုန္းထဲထည့္ထားဖို႔ တိုက္တြန္းခ်င္ပါတယ္။ App link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kzlmycodes.codezillion.yangonbus Ref: myanmar tech press

Thursday, 18 October 2018 03:28

ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ေထာက္ပံ့ျဖည့္ဆည္း စီမံေဆာင္႐ြက္မႈ (Transport & Logistics) က႑

လယ္ယာထြက္ကုန္/ သီးႏွံ စတင္စိုက္ပ်ိဳးရန္ စီစဥ္သည့္ အဆင့္မွစၿပီး ေနာက္ဆုံးအဆင့္ျဖစ္ေသာ ေဈးကြက္ မွ တစ္ဆင့္ စားသုံးသူ လက္ဝယ္သို႔ ေရာက္ရွိေအာင္ ေဆာင္႐ြက္သည္အထိ လုပ္ငန္းစဥ္ကြင္းဆက္မ်ား (Supply Chain) တြင္ ပါဝင္ေသာ ပို႔ေဆာင္ေရး ႏွင့္ ေထာက္ပံ့ျဖည့္ဆည္း စီမံေဆာင္႐ြက္မႈ (Transport & Logistics) က႑သည္ လြန္စြာအေရးပါသည့္ က႑တစ္ရပ္ ျဖစ္ပါတယ္။အဆိုပါက႑ကို ေကာင္းမြန္ေအာင္ ေဆာင္႐ြက္ႏိုင္ျခင္းျဖင့္ Logistics Cost ကုန္က်စရိတ္ သက္သာၿပီး လယ္ယာထြက္ကုန္/ သီးႏွံမ်ား ေဈးႏႈန္း၊ အရည္အေသြး စသည္တို႔တြင္ ႏိုင္ငံတြင္းသာမက၊ ေဒသတြင္း ႏိုင္ငံမ်ား ေဈးကြက္တြင္ပါ ယွဥ္ၿပိဳင္ႏိုင္သည့္ အခြင့္အခါေကာင္းမ်ား ရရွိလာႏိုင္မည္ ျဖစ္ပါတယ္။ ကုန္စည္ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ေဆာင္႐ြက္ရာတြင္ မတူညီေသာ ပို႔ေဆာင္ေရး နည္းလမ္းပုံစံ (Transport Mode)မ်ား ျဖစ္ၾကသည့္ ကားျဖင့္ပို႔ေဆာင္ျခင္း (Road Transport)၊ ရထားျဖင့္ တင္ပို႔ျခင္း (Rail Transport)၊ ေရေၾကာင္းျဖင့္ သယ္ေဆာင္ျခင္း (Maritime/Water Transport or Sea/ River Transport) se scusme: wwB8: (Air Transport) စသည့္ ပို႔ေဆာင္ေရးနည္းလမ္း ပုံစံမ်ားကြဲျပားျခားနားစြာတည္ရွိၾကၿပီး၊သည္ လြန္စြာအေရးထက္က႑ကို ေကာင္း႐ြက္ႏိုင္ျခင္းျဖင့္ အရည္အခ ကုန္က်စရိတ္တြင္ ႏိုင္ငံတြင္းသာမယ္ယာ ထြက္ကုန္ေဒါက္တာမ်ိဳးၿငိမ္းေအး (ပို႔ေဆာင္ေရး)ကုန္သည္မ်ား အေနျဖင့္ ၎တို႔ပို႔ေဆာင္ ကုန္သြယ္မည့္လုပ္ငန္း ႏွင့္ အဆင္အေျပဆုံး ျဖစ္မည့္ ပို႔ေဆာင္ေရးနည္းလည္း တစ္မ်ိဳး သို႔မဟုတ္ တစ္မ်ိဳးထက္ပိုေသာ နည္းလမ္းမ်ားကို ေပါင္းစပ္အသုံးျပဳျခင္းကို အသုံးျပဳေဆာင္႐ြက္ေလ့ ရွိၾကပါတယ္။ သို႔ျဖစ္ပါ၍ လုပ္ငန္း၏သဘာဝအရလည္းေကာင္း၊ ကုန္က်စရိတ္ ပါဝင္မႈအရလည္းေကာင္း ကြဲျပားျခားနားသည့္ ပို႔ေဆာင္ေရးနည္းလမ္းမ်ားကို မွန္ကန္ထိေရာက္စြာ အသုံးျပဳၿပီး လယ္ယာထြက္ကုန္ သီးႏွံမ်ားကို သယ္ယူတင္ပို႔ ႏိုင္ျခင္းျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ လိုအပ္ပါက ပို႔ေဆာင္ေရးနည္းလမ္း တစ္ခုထက္ပိုမိုသည့္ ဘက္စုံပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္ (Multimodal Transport) ကို မွန္ကန္စြာ ေပါင္းစပ္အသုံးျပဳႏိုင္ရန္ စီစဥ္ေဆာင္႐ြက္ျခင္းျဖင့္ လည္းေကာင္း လယ္ယာထြက္ကုန္ ႏွင့္ သီးႏွံထုတ္ကုန္ လုပ္ငန္းမ်ားကို ထိေရာက္စြာ ကူညီပံ့ပိုးႏိုင္မည္ ျဖစ္ပါတယ္။ Source : Dr.Myo

Thursday, 18 October 2018 02:45

သီတင္းကြၽတ္႐ုံးပိတ္ရက္တြင္ မုံ႐ြာ-ဟုမၼလင္း သေဘၤာခရီးစဥ္ ေျပးဆြဲေပးမည္

ခရီးသည္ ႏွင့္ ကုန္စည္မ်ား ေဘးအႏၲရာယ္ကင္းရွင္းစြာ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ႏိုင္ေရးအတြက္ မုံ႐ြာ-ဟုမၼလင္း ခ်င္းတြင္းေရေၾကာင္းသြား သေဘၤာခရီးစဥ္ကို သီတင္းကြၽတ္႐ုံးပိတ္ရက္ကာလ ေအာက္တိုဘာ ၁၉ရက္တြင္ မုံ႐ြာၿမိဳ႕မွ ျပန္လည္ေျပးဆြဲေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း(ခ်င္းတြင္းဌာနခြဲ)က အတည္ျပဳခဲ့ပါတယ္။ ခ်င္းတြင္းျမစ္ေရနည္းခ်ိန္ကာလျဖစ္၍ ရပ္နားခဲ့ေသာ မုံ႐ြာ-ဟုမၼလင္း ခ်င္းတြင္းေရေၾကာင္းသေဘၤာခရီးစဥ္ကို ခရီးသည္မ်ား၏ ေတာင္းဆိုခ်က္အရ သီတင္းကြၽတ္႐ုံးပိတ္ရက္ကာလတြင္ ျပန္လည္ေျပးဆြဲေပးမည္ျဖစ္သည္။ ``လက္ရွိေရနည္းကာလမွာ ျပည္သူလူထုနဲ႔ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူေတြေတာင္းဆိုခ်က္အရ ျမစ္ေရနည္းပါးၿပီး သေဘၤာသြားလာေရး အခက္အခဲမရွိတဲ့အခ်ိန္အထိ ေျပးဆြဲေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။´´ဟု ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း(ခ်င္းတြင္းဌာနခြဲ)လက္ေထာက္ၫႊန္ၾကားေရးမႉးဦးေလးႏိုင္က ေျပာျပခ်က္အရ သိခဲ့ရပါတယ္။ မိုးရာသီ ခ်င္းတြင္းျမစ္ေရမ်ားခ်ိန္ကာလတြင္ ခရီးသည္ႏွင့္ကုန္စည္မ်ား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးလြယ္ကူေစရန္အတြက္ ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ႏွင့္ ပုဂၢလိကလုပ္ငန္းရွင္မ်ား အက်ိဳးတူပူးေပါင္း၍ ယခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ ၂ရက္မွ စက္တင္ဘာလ တတိယပတ္အထိ မုံ႐ြာ-ဟုမၼလင္းခရီးစဥ္အား သေဘၤာႏွစ္စီးျဖင့္ ေျပးဆြဲခဲ့ပါတယ္။ စက္တင္ဘာလကုန္ရက္ပိုင္းမွစတင္၍ သေဘၤာတစ္စီးျဖင့္သာ ေျပးဆြဲခဲ့ပါတယ္။လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ခ်င္းတြင္းျမစ္ေရနည္းပါးလာသျဖင့္ ေဖာင္းျပင္ၿမိဳ႕ ႏွင့္ ဟုမၼလင္းၿမိဳ႕အၾကား ေနရာ၃ေနရာတြင္ ေသာင္တင္ျခင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚေန၍ သေဘၤာခရီးစဥ္ကိုေအာက္တိုဘာလ ၁၃ရက္က ရပ္နားခဲ့ႀကပါတယ္။ ခ်မ္းၿငိမ္းသေဘၤာသည္ ခရီးသည္ ၄၀၅ဦး ကုန္တန္ခ်ိန္၇၀ခန္႔ တင္ေဆာင္ႏိုင္ၿပီး ခရီးသည္တစ္ဦးလွ်င္ မုံ႐ြာ-ဟုမၼလင္း ခရီးစဥ္အတြက္ ႐ိုး႐ိုးတန္း ၁၁၀ဝ၀က်ပ္ ၊ အထူးတန္း ၂၂၀ဝ၀က်ပ္ ၊ ကုန္တစ္တန္လွ်င္ ၂၅၀ဝ၀က်ပ္မွ ၃၀ဝ၀ဝက်ပ္အထိ သတ္မွတ္တင္ေဆာင္ေျပးဆြဲခဲ့ပါတယ္။ Source ; Myanmar Time

Thursday, 18 October 2018 02:33

စေတကာကပ္တကၠစီ ၆၆ စီးကို လိုင္စင္သက္တမ္းတိုးရာတြင္ ဝွီးတက္သိမ္းျခင္းေၾကာင့္ နစ္နာမႈရွိေန

ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေသာ ရာသက္ပန္ တကၠစီ ၆၆ စီးကို ယာဥ္လိုင္စင္သက္တမ္း တိုးျပဳလုပ္ရာတြင္ ဝွီးတက္သိမ္းဆည္းထားျခင္းေၾကာင့္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား နစ္နာမႉရွိေနေၾကာင္း ေအာက္တိုဘာ ၁၇ ရက္က ေတာ္ဝင္ႏွင္းဆီခန္းမ၌ က်င္းပသည့္ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲတြင္ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိခဲ့ရပါတယ္။ "ကားမွန္မွာ စေတကာကပ္ထားလို႔ တကၠစီ၆၆ စီးကို လိုင္စင္သက္တမ္းသြားတိုးတဲ့အခါ ကားရဲ႕ ဝွီးတက္ကို သိမ္းထားလိုက္တယ္။ တခ်ိဳ႕ကားေတြဆို ၿပီးခဲ့တဲ့ ၇ လပိုင္းထဲက ဝွီးတက္မရွိလို႔ လမ္းေပၚမွာမေမာင္းရဘဲ ရပ္ထားၾကတယ္။ တိက်တဲ့အမိန္႔တစ္စုံတစ္ရာလည္း ထုတ္ျပန္ေပးတာမရွိဘူး။ ကညနကို သြားေမးေတာ့လည္း ရန္ကုန္တိုင္းအစိုးရအဖြဲ႕က ဒီကားေတြကို တားထားတယ္လို႔ေျပာတယ္။ရန္ကုန္တိုင္းအစိုးရအဖြဲ႕လုပ္တာလို႔ေျပာတယ္။ ရန္ကုန္တိုင္းအစိုးအဖြဲ႕က ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္၊ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီးနဲ႔ တာဝန္ရွိတဲ့သူေတြနဲ႔ ေတြ႕ခြင့္ေတာင္းတာလည္း မေတြ႕ရဘူး။ ႏိုင္ငံေတာ္သတင္းစာမွာလည္း စေတကာကပ္တဲ့တကၠစီေတြကို ဖမ္းဆီးမယ္ဆိုၿပီးေၾကညာထားတယ္။ ပညာေပးကာလလည္း မလုပ္ဘဲနဲ႔ ဒီ ၆၆ စီးကို နယ္ႏွင္မယ္ဆိုတာ မျဖစ္သင့္ဘူး။ ဒီရာသက္ပန္ကားေတြကို နယ္ႏွင္မယ္ဆိုတာလည္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ဥပေဒေတြထဲမွာ မပါဘူး။ ရာသက္ပန္တကၠစီ ဆိုတာ လုပ္ငန္းလိုင္စင္ ပိတ္သိမ္းလို႔လည္းမရဘူး"ဟု သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲတြင္ အဌားယာဥ္တကၠစီအုံနာ ဦးေအာင္ခင္က ျမန္မာတိုင္းမ္ေန႔စဥ္သို႔ ေျပာျပခ်က္အရ သိခဲ့ရပါတယ္။ Source ; Myanmar Time