Transportation

Accent စီးေရ တစ္ႏွစ္ တစ္ေသာင္း ထုတ္လုပ္သြားမည့္စက္႐ုံသစ္ ဖြင့္လွစ္

Accent စီးေရ တစ္ႏွစ္ တစ္ေသာင္း ထုတ္လုပ္သြားမည့္စက္႐ုံသစ္ ဖြင့္လွစ္ google

            ေတာင္ကုိရီးယားမွ အႀကီးမားဆုံး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ထုတ္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းျဖစ္တဲ့ Hyundai Motor Co. ဟာ ၎ရဲ႕ အေရွ႕ေတာင္အာရွတစ္ခြင္ လုပ္ကုိင္မႈမွာ တုိးခ်ဲ႕မႈတစ္ရပ္အျဖစ္ ျမန္မာႏုိင္ငံမွာ ၎ရဲ႕ ပထမဆုံး ယာဥ္တပ္ဆင္ထုတ္လုပ္မႈစက္႐ုံ knockdown plan ကုိ ၂၀၁၉ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၈ရက္ေန႔မွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ေရႊျပည္သာ စက္မႈဇုန္မွာ စတင္ဖြင့္လွစ္လုိက္ပါတယ္။ အဲဒီ ယာဥ္တပ္ဆင္ထုတ္လုပ္ေရး စက္႐ုံမွာ ေမာ္ဒယ္အသစ္ ျဖစ္တဲ့ Accent ကုိ ထုတ္လုပ္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီျပည္ပရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈကုိ အတည္ျပဳ ခြင့္ျပဳေပးခဲ့တာ ၂၀၁၈ ခုႏွစ္ ေမလကုန္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

 

            ျမန္မာႏုိင္ငံမွာ Hyundai Motor ရဲ႕ တရား၀င္ အေရာင္းသမားျဖစ္တဲ့ LVMC Holdings က ၎ယာဥ္တပ္ဆင္မႈ စက္႐ုံကုိ အျပည့္အ၀ ပုိင္ဆုိင္ၿပီး စီမံခန္္႔ခြဲ ထုတ္လုပ္မႈကုိေတာ့ Shwe Daehan Motors က လုပ္ကုိင္ေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ လ်ာထားခ်က္အရ တစ္ႏွစ္လွ်င္ စီးေရ တစ္ေသာင္း ထုတ္လုပ္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အိမ္စီးကား ျဖစ္္တဲ့ Accent ဟာ အင္ဂ်င္ အရြယ္အစား ၁.၄ လီတာမွ ၅ လီတာအထိ အစားစား ရွိတာမွာ ျမန္မာႏုိင္ငံမွ တပ္ဆင္ထုတ္လုပ္မယ့္ Accent ကားေတြက ၁.၄ လီတာ အင္ဂ်င္ တပ္ဆင္ထားမယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။

 

            LVMC Holdings ကုိ ကုိရီးယား လုပ္ငန္းရွင္ Oh Sei-young က ၁၉၉၇ ခုႏွစ္မွာ လာအုိႏုိင္ငံမွာ ထူေထာင္ခဲ့ပါတယ္။ လာအုိမွာ ယာဥ္ထုတ္လုပ္မႈ၊ ေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္ ထုတ္လုပ္မႈတုိ႔အျပင္ ေငြေၾကးက႑၊ ေဆာက္လုပ္ေရးနဲ႔ ေလာဂ်စ္စတစ္က႑တုိ႔ကုိပါ လုပ္ကုိင္လ်က္ရွိၿပီး လာအုိႏုိင္ငံရဲ႕ အႀကီးမားဆုံး ပုဂၢလိကပုိင္ကုမၸဏီ ျဖစ္ပါတယ္။


LVMC Holdings ဟာ ျမန္မာျပည္တြင္းေဈးကြက္ထဲမွာ Hyundai Motor ရဲ႕ ယာဥ္ေတြကုိ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ကတည္းက စတင္ေရာင္းခ်ခဲ့ပါတယ္။ Hyundai Motor နဲ႔ အေရာင္းသမားအျဖစ္လုပ္ကုိင္ဖုိ႔ သေဘာတူစာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ဆုိခဲ့ၿပီး အေရာင္းျပခန္းကုိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ သမုိင္းလမ္းဆုံ မရမ္းကုန္း ၿမိဳ႕နယ္မွာ ဖြင့္လွစ္ လုပ္ကုိင္လ်က္ ရွိပါတယ္။ လာအုိမွာ အေျခစုိက္ထားတဲ့ ကုမၸဏီျဖစ္ၿပီး လာအုိႏုိင္ငံမွာ Daehan Motors ထရပ္ကားေတြကုိ္ ထုတ္လုပ္ခဲ့တာ သုံးႏွစ္အတြင္းမွာ ဒုတိယအႀကီးဆုံး စက္မႈလုပ္ငန္းအျဖစ္သုိ႔ ေရာက္ရွိခဲ့ပါတယ္။

 


            ၂၀၁၃ ခုႏွစ္မွာ ယာဥ္တင္သြင္းမႈေတြအတြက္ ေဈးကြက္ကုိ ဖြင့္ေပးထားၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ တင္သြင္းတဲ့ယာဥ္ေတြအေပၚ စည္းၾကပ္တဲ့ သြင္းကုန္ခြန္နဲ႔ အခြန္အမ်ဳိးမ်ဳိးတုိ႔ဟာ တစ္ပတ္ရစ္ကား တင္သြင္းခြင့္ျပဳတဲ့ အျခားႏုိင္ငံေတြထက္ ျမင့္မားေနပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကားတင္သြင္းမႈေတြ ဆက္လက္စီး၀င္ေနခဲ့ပါတယ္။ အၾကမ္းအားျဖင့္ တစ္ႏွစ္မွာ တစ္ပတ္ရစ္ကားစီးေရ တစ္ေသာင္း ေက်ာ္တင္သြင္းၿပီး ကားအသစ္က်ပ္ခၽြတ္ကေတာ့ စီးေရ ငါးေထာင္၀န္းက်င္သာ ရွိပါတယ္။

 

            ၂၀၁၇ ခုႏွစ္မွာ ကားတင္သြင္းမႈအတြက္ ေမာ္ဒယ္ႏွစ္ အျမင့္ကုိ သတ္မွတ္ျခင္းအျပင္ ျပည္တြင္းမွာ ယာဥ္တပ္ဆင္ထုတ္လုပ္ရင္ အခြန္သက္သာမႈ ရွိေနေစတာမုိ႔ ကားကုမၸဏီေတြရဲ႕ ျပည္တြင္းမွာ ကားတပ္ဆင္ထုတ္လုပ္မႈကုိ တြန္းအား ျဖစ္ေစခဲ့ပါတယ္။ ျပည္တြင္းတပ္ဆင္ထုတ္လုပ္တဲ့ ယာဥ္ေမာ္ဒယ္အျမင့္ အသစ္က်ပ္ခၽြတ္ေတြ ေဈးကြက္မွာ ေနရာပုိရလာမွာ ေသခ်ာေနပါတယ္။



Read times
Rate this item
(1 Vote)