Transportation

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ ေလ်ာ့က်ေစေရး၊ ကုန္စည္စီးဆင္းမႈ လ်င္ျမန္ေစေရးတို႔အတြက္ ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ ေလ်ာ့က်ေစေရး၊ ကုန္စည္စီးဆင္းမႈ လ်င္ျမန္ေစေရးတို႔အတြက္ ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး google

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ယာဥ္ေၾကာၾကပ္တည္းမႈ ေလွ်ာ့ခ်ေစေရး၊ ကုန္စည္စီးဆင္းမႈလ်င္ ျမန္ေစေရးတို႔အတြက္ ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး၏ ျမစ္တြင္းကုန္ေသတၱာ ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းတြင္ ေရယာဥ္အစီးေရ တိုးခ်ဲ႕ေျပးဆြဲခဲ့ေၾကာင္း ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးမွ သတင္းရရွိသည္။

 

ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး၏ ျမစ္တြင္းကုန္ေသတၱာပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္း ကိုတိုးခ်ဲ႕ေျပးဆြဲႏိုင္ရန္အတြက္ ဒလသေဘၤာက်င္းတြင္ ဘ-၈၀၉ တြဲယာဥ္ကို ကုန္ေသတၱာတင္တြဲယာဥ္အျဖစ္ ပုံစံျပဳျပင္ေျပာင္းလဲတည္ ေဆာက္ခဲ့ရာ ၿပီးစီးခဲ့ၿပီျဖစ္သျဖင့္ တြင္းေရယာဥ္ဆင္ဟိုင္း ၁ ႏွင့္အတူ ကုန္ေသတၱာတင္တြဲယာဥ္ တ-၁၅၀၂ ျဖင့္တစ္စုံ၊ တြန္းေရ ယာဥ္ဆင္ဟိုင္း- ၆ ႏွင့္အတူ ကုန္ေသတၱာတြဲယာဥ္ ဘ-၈၀၉ ျဖင့္ တစ္စုံ၊ စုစုေပါင္းကုန္ေသတၱာ သယ္ယူပိုု႔ေဆာင္ေရးယာဥ္ႏွစ္စုံျဖင့္ ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ေျပးဆြဲေနေၾကာင္း သိရသည္။

 

ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း သီလဝါ MITT ဆိပ္ကမ္းမွ ေ႐ႊျပည္သာဆိပ္ကမ္းတံတားမ်ားသို႔ ျမစ္တြင္းကုန္ေသတၱာပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းကို ၂၀၁၉ ခုႏွစ္ မတ္လမွစတင္ခဲ့ရာ ၂၀၁၆ -၂၀၁၇ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ရွစ္ေခါက္ေျပးဆြဲၿပီး ကုန္ေသတၱာ ၆၄၀ လုံး၊ တန္ခ်ိန္အားျဖင့္ ၆၄၀၀ တန္၊ ၂၀၁၇ -၂၀၁၈ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ၂၁ ေခါက္၊ ကုန္ေသတၱာ ၁၇၄၂ လုံး၊ တန္ခ်ိန္အားျဖင့္ ၁၇၄၂၀ တန္၊ ၂၀၁၈ ဘ႑ာႏွစ္ (ကာလတို) ေျခာက္လတြင္ ၅၄ ေခါက္၊ ကုန္ေသတၱာ ၅၂၂၄ လုံး၊ တန္ခ်ိန္အားျဖင့္ ၅၂၂၄၀ တန္ကို ပို႔ေဆာင္ေပးႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

 

ယခု ၂၀၁၀၈ -၂၀၁၉ ဘ႑ာႏွစ္၊ ေအာက္တိုဘာလအတြင္း ၁၉ ေခါက္ေျပးဆြဲႏိုင္ခဲ့ၿပီး ကုန္ေသတၱာ ၁၈၄၈ လုံး၊ တန္ခ်ိန္အားျဖင့္ ၁၈၄၈၀ တန္ပို႔ေဆာင္ေပးႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

 

ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး၏ ျမစ္တြင္းကုန္ေသတၱာပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းကို ဆက္လက္ေဆာင္႐ြက္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြင္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈအား အတန္သင့္ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏိုင္မည္ျဖစ္ၿပီး ကုန္ေသတၱာပိုင္ရွင္မ်ားအေနျဖင့္ ေရေၾကာင္းမွ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ရျခင္းသည္ ယခင္ထက္ ကုန္က်မႈပိုမိုသက္သာလာျခင္း အက်ိဳးရလဒ္မ်ား ရရွိလာသည္ဟု သိရသည္။

 

ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး၏ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္အားသမား႐ိုးက် ပို႔ေဆာင္သည့္စနစ္မွ ကုန္ေသတၱာျဖင့္ပို႔ေဆာင္သည့္ Containerization အျဖစ္ ေဆာင္႐ြက္ေနၿပီး ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ ေလွ်ာ့ခ်ေစေရး၊ ကုန္စည္စီးဆင္းမႈ ျမန္ဆန္ေစေရးႏွင့္ သယ္ယူပို႔ေဆာင္မႈစရိတ္မ်ား သက္သာေစေရးတို႔အတြက္ ဦးစားေပးေဆာင္႐ြက္ေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

 

ယင္းအျပင္ ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးအေနျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာၾကပ္တည္းမႈမ်ား ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ရန္ ၀ါးတန္း-ဒလ ဇက္ကူးတို႔ေရယာဥ္အား ေခါက္ေရတိုးျမႇင့္ေျပးဆြဲေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ၀ါးတန္း - ဒလ ဇက္ကူးတို႔ ေရယာဥ္တိုးျမႇင့္ေျပးဆြဲမႈ တစ္ႏွစ္ျပည့္သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲမွ သိရသည္။

 

ယင္းကဲ့သို႔ ၀ါးတန္း-ဒလမွတစ္ဆင့္ တြံေတးလမ္းမႀကီးအတိုင္း ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီး မအူပင္၊ က်ိဳက္လတ္၊ ဘိုကေလး၊ ဖ်ာပုံ၊ ေမာ္လၿမိဳင္ကြၽန္း၊ လပြတၱာၿမိဳ႕အစရွိသည့္ ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီးအတြင္းရွိ ၿမိဳ႕မ်ားသို႔ သြားေရာက္ရာတြင္ အခ်ိန္ၾကန႔္ၾကာမႈ သက္သာသြားၿပီး လက္ရွိတြင္ ဘုရင့္ေနာင္တံတားအား ျပန္လည္ျပဳျပင္ေနခ်ိန္ျဖစ္သျဖင့္ ယခုကဲ့သို႔ ၀ါးတန္း-ဒလကူးတို႔မွ သြားေရာက္ျခင္းသည္ ပိုမိုအခ်ိန္ကုန္သက္သာေစမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ေျပာၾကားသည္။

 

ဇက္ကူးတို႔ေရယာဥ္တင္ခႏႈန္းထားမ်ားအေနျဖင့္ အိမ္စီးကားအေသးတစ္စီးလွ်င္ က်ပ္ ၂၅၀၀၊ က်ပ္ ၃၀၀၀၊ ႏွစ္တန္မွ သုံးတန္ၾကားတစ္စီးလွ်င္ က်ပ္ ၄၀၀၀၊ သုံးတန္မွ ေျခာက္တန္ၾကား တစ္စီးလွ်င္ က်ပ္ ၉၀၀၀ ေကာက္ခံေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

 

ယင္းအျပင္ ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ ေဆာင္ေရးမွ ခ်ယ္ရီသေဘၤာမ်ားျဖင့္ ရန္ကုန္-ဒလကူးတို႔အား ေျပးဆြဲေနရာ ၂၀၁၉ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီမွ စက္တင္ဘာလကုန္အထိ ေျခာက္လတာအတြင္း ႏိုင္ငံျခားသားခရီးသည္စီးနင္းမႈ ႏွစ္ေသာင္းေက်ာ္ရွိေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

 

ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ ႀကီးဌာနလက္ေအာက္ရွိ ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးဌာနသည္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ လႉဒါန္းသည့္ ခ်ယ္ရီအမည္ရွိ ကူးတို႔သေဘၤာ သုံးစင္းႏွင့္ ရန္ကုန္(ပန္းဆိုးတန္း) မွ ဒလၿမိဳ႕သို႔ ေျပးဆြဲေပးေနျခင္းျဖစ္သည္။

 

အဆိုပါ ကူးတို႔ခရီးစဥ္အား ရန္ကုန္ေတာင္ပိုင္းခ႐ိုင္အတြင္းရွိ ဒလ၊ တြံေတး၊ ေကာ့မႉး၊ ကြမ္းၿခံကုန္းၿမိဳ႕နယ္မ်ားႏွင့္ ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီးအတြင္းရွိ ၿမိဳ႕နယ္မ်ားမွ ေဒသခံမ်ားသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ကူးသန္းသြားလာရာတြင္ ဒလၿမိဳ႕နယ္သေဘၤာဆိပ္မွတစ္ဆင့္ ကူးသန္းသြားလာၾကရျခင္းျဖစ္သည္။

 

Source : Eleven

 

Myanmar Logistics Guide

Read times
Rate this item
(0 votes)