Transportation

ရန္ကုန္ - ဒလ ျမစ္ကူးတံတား တည္ေဆာက္ေရးစီမံကိန္းမ်ားအတြက္ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္မွ ေရေၾကာင္းဆိုင္ရာလုပ္ငန္းမ်ား စတင္ေနၿပီျဖစ္သည့္အတြက္ ေရလမ္းေၾကာင္းသတိေပးခ်က္မ်ား ထုတ္ျပန္

ရန္ကုန္ - ဒလ ျမစ္ကူးတံတား တည္ေဆာက္ေရးစီမံကိန္းမ်ားအတြက္ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္မွ ေရေၾကာင္းဆိုင္ရာလုပ္ငန္းမ်ား စတင္ေနၿပီျဖစ္သည့္အတြက္ ေရလမ္းေၾကာင္းသတိေပးခ်က္မ်ား ထုတ္ျပန္ Transcom

ပဲခူးျမစ္ကူးတံတား (သန္လ်င္အမွတ္-၃) တည္ေဆာက္ေရးစီမံကိန္းလုပ္ငန္းကို ၂၀၁၉ ခုႏွစ္၊ ႏိုဝင္ဘာလ ၁ ရက္ (ေသာၾကာေန႔)တြင္ လုပ္ငန္းစတင္ခဲ့ျပီး ၂၀၂၁ ခုႏွစ္၊ ဒီဇင္ဘာလ (ခန႔္မွန္း) တြင္ လုပ္ငန္းၿပီးဆုံးမည္ျဖစ္ပါတယ္။

 

သို႔ျဖစ္၍ ရန္ကုန္ျမစ္ႏွင့္ ပဲခူးျမစ္ကို ျဖတ္သန္းသြားလာမည့္ ေရယာဥ္မ်ားအေနျဖင့္ တံတားစီမံကိန္းလုပ္ငန္းမ်ားအား အေႏွာင့္အယွက္မျဖစ္ေစဘဲ အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႕စြာသြားလာႏိုင္ရန္ ေပါင္းစပ္ညႇိႏႈိင္း ကူညီေဆာင္႐ြက္သြားရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္မွ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေဇာ္ထြန္းလြင္က ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရပါတယ္။

 

“ဒီတံတားႏွစ္ခုဟာ အဓိကအေရးႀကီးတဲ့ ေဒသေတြကို ဆက္စပ္သြားမယ့္ တံတားႏွစ္စင္းျဖစ္ပါတယ္။ ရန္ကုန္-ဒလတံတား စီမံကိန္းကလည္း တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းေတြ စတင္ေနၿပီျဖစ္ၿပီး မၾကာခင္ ေရေၾကာင္းကေနၿပီးေတာ့ တံတားတည္ေဆာက္ေရး စီမံကိန္းအစီအစဥ္အတိုင္း ေရထဲလုပ္ငန္းေတြကို ႏိုဝင္ဘာလအတြင္းမွာ စတင္ခဲ့ပါတယ္။

 

Image may contain: text

 

 

ဒီလိုပဲ သန္လ်င္အမွတ္ ၃ ျမစ္ကူးတံတားစီမံကိန္းကလည္း ေရေၾကာင္းဆိုင္ရာလုပ္ငန္းေတြ စတင္ေနၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီစီမံကိန္းလုပ္ငန္းေတြ ေဆာင္႐ြက္တဲ့အခါမွာ ရန္ကုန္ျမစ္နဲ႔ ပဲခူးျမစ္ကို ျဖတ္သန္းသြားလာမယ့္ ေရယာဥ္မ်ားနဲ႔ စီမံကိန္းလုပ္ငန္းေတြ ေအာင္ျမင္ေခ်ာေမြ႕ေအာင္ ေပါင္းစပ္ၿပီး ေဆာင္႐ြက္ၾကရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီဘက္က ရန္ကုန္-ဒလ တံတားစီမံကိန္းဟာ ရန္ကုန္ျမစ္ကို ျဖတ္သန္းသြားလာမယ့္ ပင္လယ္ကူးသေဘၤာႀကီးေတြ ျဖတ္သန္းေနရသလို ျပည္တြင္းသေဘၤာမ်ားကလည္း ျဖတ္သန္းသြားလာေနတဲ့ ၂၄ နာရီ ျဖတ္သန္းတဲ့ ေရလမ္းေၾကာင္းျဖစ္တဲ့အတြက္ တံတားစီမံကိန္းလုပ္ငန္းမ်ား အေႏွာင့္အယွက္မျဖစ္ေစဘဲ စီးပြားေရးအတြက္ သြားလာေနၾကတဲ့ ေရယာဥ္ေတြ လုံၿခဳံေရးအလို႔ငွာ သြားလာေနတဲ့ ေရယာဥ္ေတြအားလုံးဟာ သက္ဆိုင္ရာ ဌာနေတြနဲ႔ ေပါင္းစပ္ကူညီေဆာင္႐ြက္ၾကရမွာျဖစ္ပါတယ္” ဟု ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္မွ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာဦးေဇာ္ထြန္းလြင္က ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။

 

သန္လ်င္တံတားစီမံကိန္းသည္ Traffic နည္းသည့္အတြက္ စိုးရိမ္ရန္မလိုေသာ္လည္း ရန္ကုန္-ဒလတံ တားစီမံကိန္းမွာ Traffic မ်ားသည့္အျပင္ ႏိုင္ငံျခားသေဘၤာႀကီးမ်ား ျဖတ္သန္းသြားလာမႈမ်ားသည့္အတြက္ စိုးရိမ္ရမည္ျဖစ္ရာ လုပ္ငန္းစဥ္တိုင္းႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ အစည္းအေဝးမ်ားကို လုပ္ငန္းစဥ္တိုင္းတြင္ ေၾကညာသြားမည္ျဖစ္ၿပီး ေကာ္မတီတစ္ရပ္ဖြဲ႕စည္း၍ ဆက္လက္ေဆာင္႐ြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။

 

ကိုရီးယား-ျမန္မာ ခ်စ္ၾကည္ေရးတံတား (ဒလ) အမ်ိဳးအစားမွာ သံမဏိႀကိဳးဆိုင္းတံတားျဖစ္ၿပီး စုစုေပါင္းတံတားအရွည္ ၁၈၇၂ ဒသမ ၅ မီတာ (၆၁၄၄ ေပ)၊ ပင္မ တံတားအရွည္ မီတာ ၅၉၀ (၁၉၃၆ ေပ) ရွိၿပီး အက်ယ္ ၂၆ ဒသမ ၅ မီတာ (၈၇ ေပ) ယာဥ္ေလးလမ္းသြားျဖစ္ပါတယ္။

 

စီမံကိန္းကာလအတြင္း ေအာက္ေဖာ္ျပပါ ေရလမ္းေၾကာင္းသတ္မွတ္ခ်က္မ်ားအတိုင္းသြားလာ ေမာင္းႏွင္ၾကရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္မွ ထုတ္ျပန္ခ်က္အရသိရပါတယ္။

 

Source : Transcom News

 

Myanmar Logistics Guide

 

 

Read times
Rate this item
(0 votes)

Related items