Transportation

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ပန္းဆိုးတန္းႏွင့္ ဒလဆိပ္ကမ္းသို႔ လြန္းျပန္ပို႔ေဆာင္ေနသည့္ ခ်ယ္ရီကူးတို႔သေဘၤာ

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ပန္းဆိုးတန္းႏွင့္ ဒလဆိပ္ကမ္းသို႔ လြန္းျပန္ပို႔ေဆာင္ေနသည့္ ခ်ယ္ရီကူးတို႔သေဘၤာ google

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ပန္းဆိုးတန္းႏွင့္ ဒလဆိပ္ကမ္းသို႔ လြန္းျပန္ပို႔ေဆာင္ေနသည့္ ခ်ယ္ရီကူးတို႔သေဘၤာတြင္ ေန႔စဥ္ခရီးသည္ ၂၆၀၀၀ ခန႔္ လိုက္ပါစီးနင္းလ်က္ရွိေၾကာင္း ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးမွ သိရပါတယ္။

 

“ပန္းဆိုးတန္း-ဒလ ကူးတို႔လုပ္ငန္းက နံနက္ ၅ နာရီကေန ည ၉ နာရီခြဲအထိ အေခါက္ေရ ၄၆ ေခါက္ကို ခ်ယ္ရီသေဘၤာ ႏွစ္စင္းနဲ႔ ခရီးသည္ေတြ၊ ကုန္စည္ေတြကို ပို႔ေဆာင္ေပးေနပါတယ္။ ေန႔စဥ္ ခရီးသည္ ၂၆၀၀၀ ေလာက္သြားလာေပမယ့္ ေန႔ႀကီး ရက္ႀကီးေတြဆိုရင္ ခရီးသည္ ၂၈၀၀၀ေလာက္ စီးနင္းၾကပါတယ္” ဟု ျပည္တြင္း ေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ျမစ္ဝကြၽန္းေပၚဌာနခြဲမွ လက္ေထာက္အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးသိန္းျမင့္ကေျပာႀကားခ်က္အရ သိရပါတယ္။

 

ဒလၿမိဳ႕နယ္သည္ ရန္ကုန္ေတာင္ပိုင္း ခ႐ိုင္ရွိ ၿမိဳ႕နယ္မ်ားျဖစ္သည့္ တြံေတး၊ေကာ့မႉး၊ ကြမ္းၿခံကုန္းၿမိဳ႕နယ္တို႔ႏွင့္ တစ္ဆက္တည္းတြင္ရွိၿပီး ဧရာဝတီတိုင္း ေဒသႀကီး ဖ်ာပုံ၊ ေဒးဒရဲ ဘိုကေလး၊ က်ိဳက္လတ္၊ မအူပင္ၿမိဳ႕နယ္တို႔သို႔လည္း တစ္ဆက္တည္းလမ္းေပါက္သည့္အတြက္ အခ်က္အခ်ာက်သည့္ၿမိဳ႕တစ္ၿမိဳ႕ျဖစ္သည္။ထို႔ျပင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈကိုေလွ်ာ့ရန္ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္မ်ားကို ဝါးတန္းဆိပ္ကမ္းမွ ဒလဘက္ျခမ္းသို႔ ဇက္ေရယာဥ္ျဖင့္ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေပးလ်က္ရွိပါတယ္။

 

“ကားေတြတင္ၿပီးကူးတဲ့ဇက္ေရယာဥ္ က နံနက္ ၆ နာရီကေန ည ၇ နာရီအထိ ေျပးဆြဲ ေပးတယ္။ ကားမ်ားရင္ ည ၈ နာရီအထိ အနည္းဆုံး ၁၄ ေခါက္ကေန အမ်ားဆုံး ၁၆ ေခါက္ ေန႔စဥ္ေျပးဆြဲေပး ေနပါတယ္။ ကားအစီးေရနဲ႔ေျပာရင္ ၆၇၀ ကေန ၇၀၀ နီးပါး ပို႔ေဆာင္ေပးပါတယ္။ဇက္ကသုံးစင္းရွိေပမယ့္ ႏွစ္စင္းနဲ႔အသြား အျပန္ေျပးဆြဲေပးေနပါတယ္။

 

အခုဆိုရင္ ဒလတံတားတည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္း စီမံကိန္းဧရိယာကို ျဖတ္သန္းသြားလာေနရတာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ျဖစ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ ဒလတံတားရဲ႕ အထက္ဘက္ ဝါးတန္း ဆိပ္ကမ္းရဲ႕ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေလာက္မွာ ဇက္ေရယာဥ္တက္ႏိုင္ဆင္းႏိုင္မယ့္ လမ္းလုပ္ေပးႏိုင္ရင္ တံတားစီမံကိန္းဧရိယာကို လည္း ျဖတ္သန္းသြားစရာမလိုေတာ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ခရီးသည္ေရာ ကားေတြေရာ၊ ေရယာဥ္ေတြပါ လုံၿခဳံမႈရွိၿပီး ေဘးအႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းေစဖို႔ တင္ျပထားပါတယ္” ဟု ဦးသိန္းျမင့္ကေျပာႀကားခ်က္အရ သိရပါတယ္။

 

ဒလတံတားတည္ေဆာက္ေရးသည္ သုံး ႏွစ္နီးပါး ၾကာျမင့္မည္ျဖစ္သည့္အတြက္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားသယ္ေဆာင္သည့္ ဇက္ေရယာဥ္ဆင္းမည့္လမ္းကို လက္ရွိ ေနရာအစား ဝါးတန္းဆိပ္ကမ္းႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ဝန္းက်င္ေနရာ၌ တည္ေဆာက္ေပးႏိုင္ပါက ေမာ္ေတာ္ယာဥ္သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းတြင္ ပိုမိုအဆင္ေျပလာ မည္ျဖစ္ၿပီး ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းဌာန၏ ဝင္ေငြလည္း ျမင့္တက္လာႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျပည္တြင္းေရေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးမွ သိခဲ့ရပါတယ္။

 

Source : Myawady

 

Myanmar Logistics Guide

Read times
Rate this item
(0 votes)