Airport Information

Friday, 09 June 2023 05:13

ထိုင်းလေကြောင်းလိုင်းသစ် (၄) ခု စိန်ခေါ်မှုများကြားမှ ပွဲဦးထွက် ပျံသန်း ပြေးဆွဲမည်

COVID ကန့်သတ်ချက်များကို ရုတ်သိမ်းပြီးကတည်းက တိုးပွားလာနေသည့် ခရီးသွားကဏ္ဍမှ ၀ယ်လိုအား မြင့်တက်မှုများကြောင့် ထိုင်းလေကြောင်းလုပ်ငန်းတွင် လေကြောင်းလိုင်းအသစ် (၄) ခုထက်မနည်း ဝင်ရောက် ပျံသန်း ပြေးဆွဲရန် ပြင်ဆင်နေကြသည်။

Tuesday, 23 May 2023 03:25

မြန်မာနိုင်ငံရှိ အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ လေဆိပ်နှင့် ပြည်တွင်းလေဆိပ်များ

မြန်မာနိုင်ငံတွင် လေဆိပ်စုစုပေါင်း (၅၀) ခုရှိပြီး လက်ရှိ ပြည်ပနိုင်ငံများသို့ ပျံသန်း ပြေးဆွဲသည့် လေဆိပ်မှာမူ ရန်ကုန်အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ လေဆိပ်၊ မန္တလေး အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ လေဆိပ်နှင့် နေပြည်တော် အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ လေဆိပ် (၃) ခုသာ ရှိသေးသည်။ ပဲခူးမြို့ရှိ နောက်ထပ် အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ လေဆိပ်တစ်ခု ဖြစ်လာမည့် ဟံသာဝတီလေဆိပ်ကို တည်ဆောက်နေဆဲ ဖြစ်ပြီး ကချင်ပြည်နယ်ရှိ ပြည်တွင်းလေဆိပ်တစ်ခု ဖြစ်သော နောင်မွန်းလေဆိပ်ကိုလည်း တည်ဆောက်ရေး လုပ်ငန်းများ ပြန်လည် လည်ပတ်နေပြီ ဖြစ်သည်။ အထက်ပါ အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ လေဆိပ် (၄) ခုမှ လွဲ၍ ကျန်လေဆိပ် (၄၆) ခုမှာ မြန်မာပြည်တွင်းရှိ မြို့များကိုသာ ပျံသန်း ပြေးဆွဲနိုင်သေးသည်။ အောက်တွင် တိုင်းနှင့် ပြည်နယ်အလိုက် လေဆိပ်စာရင်းများကို လေ့လာ သိရှိနိုင်သည်။ လေဆိပ်အများဆုံးမှ စ၍ အစဉ်လိုက် ဖော်ပြထားခြင်း ဖြစ်သည်။ ( လေဆိပ်တစ်ခုချင်းစီ အကြောင်း အပါအဝင် ပျံသန်း ပြေးဆွဲနေသော လေကြောင်းလိုင်းနှင့် ပြည်တွင်းပြည်ပ မြို့များကို ဆက်လက် ဖော်ပြပေးသွားပါမည်။ ) Advertisement Click Here > Bawgawadi Co., Ltd. ရှမ်းပြည်နယ် (၉) ခု ဟဲဟိုးလေဆိပ် ကျိုင်းတုံလေဆိပ် လားရှိုးလေဆိပ် မိုးမိတ်လေဆိပ် မိုင်းတုံလေဆိပ် မိုင်းဆတ်လေဆိပ် နမ့်စန်လေဆိပ် နမ္မတူလေဆိပ် တာချီလိတ်လေဆိပ် မကွေးတိုင်းဒေသကြီး (၇) ခု မကွေးလေဆိပ် ဂန့်ဂေါလေဆိပ် ပခုက္ကူလေဆိပ် ကျောက်ထုလေဆိပ် လမ်းရွာလေဆိပ် ပေါက်လေဆိပ် ထီးလင်းလေဆိပ် ရခိုင်ပြည်နယ် (၆) ခု စစ်တွေလေဆိပ် သံတွဲလေဆိပ် အမ်းလေဆိပ် ဂွလေဆိပ် ကျောက်ဖြူလေဆိပ် မာန်အောင်လေဆိပ် မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး (၄) ခု မန္တလေး ချမ်းမြသာစည်လေဆိပ် မန္တလေး အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ လေဆိပ် ( တံတားဦး ) အနီးစခန်း လေဆိပ် ( ပြင်ဦးလွင် ) ညောင်ဦးလေဆိပ် ( ပုဂံ၊ ညောင်ဦး ) တနင်္သာရီတိုင်းဒေသကြီး (၄) ခု ဘုတ်ပြင်းလေဆိပ် ထားဝယ်လေဆိပ် ကော့သောင်းလေဆိပ် မြိတ်လေဆိပ် စစ်ကိုင်းတိုင်းဒေသကြီး (၄) ခု ဟုမ္မလင်းလေဆိပ် ကလေးမြို့ လေဆိပ် ခန္တီးလေဆိပ် မုံရွာလေဆိပ် ကချင်ပြည်နယ် (၄) ခု မြစ်ကြီးနားလေဆိပ် ဗန်းမော်လေဆိပ် ပူတာအိုလေဆိပ် နောင်မွန်းလေဆိပ် ( တည်ဆောက်ဆဲ ) ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး (၂) ခု ရန်ကုန် အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ လေဆိပ် ( မှော်ဘီ ) ကိုကိုးကျွန်း လေဆိပ် ကရင်ပြည်နယ် (၂) ခု ဘားအံလေဆိပ် ဖာပွန်လေဆိပ် မွန်ပြည်နယ် (၂) ခု မော်လမြိုင်လေဆိပ် ရေးလေဆိပ် ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီး (၂) ခု ဟံသာဝတီ အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ လေဆိပ် ( ပဲခူးမြို့၊ တည်ဆောက်ဆဲ ) ပြည်လေဆိပ် ကယားပြည်နယ် (၁) ခု လွိုင်ကော်လေဆိပ် ချင်းပြည်နယ်‌ (၁) ခု ဆူရ်ဘုန်လေဆိပ် ( ဖလမ်း ) ဧရာဝတီတိုင်းဒေသကြီး (၁) ခု ပုသိမ်လေဆိပ် နေပြည်တော် (၁) ခု နေပြည်တော် အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ လေဆိပ် ( အေလာလေဆိပ် ) မြန်မာနိုင်ငံရှိ လေဆိပ် ၂၆ ခုအကြောင်းကို အောက်ပါလင့်မှာ ဝင်ရောက်လေ့လာနိုင်ပါတယ်၊။ လေဆိပ် ၂၆ ခုမာတိကာ https://www.logisticsguide.com.mm/en/knowledge/air-port-information/2229-myanmar-airport-and-airways-time-tab.html

Wednesday, 15 March 2023 04:27

ဂျပန် ANA လေကြောင်းလိုင်းက တိုကျို- ဥရောပ ခရီးစဉ်သစ်များ ချဲ့ထွင်ခြင်းဖြင့် အမြတ်ငွေတိုးရန် လုပ်ဆောင်

ဂျပန်နိုင်ငံ၏ လေကြောင်းလိုင်းတစ်ခုဖြစ်သည့် All Nippon Airways (ANA) က ကိုဗစ်ကပ်ရောဂါကြောင့် မိတ်ဆက်မှု နှောင့်နှေးခဲ့ရသည့် တိုကျို- ဥရောပ ခရီးစဉ် လမ်းကြောင်းများကို လာမည့် ၂၀၂၅ ခုနှစ်မှ စတင်၍ ဖြည်းဖြည်းချင်း လွှင့်တင်သွားမည် ဖြစ်ကြောင်း ပြောသည်။ အဆိုပါ တိုကျို- ဥရောပ လမ်းကြောင်းသစ်များ ချဲ့ထွင်နေချိန်တွင် အာရှခရီးစဉ် အချို့ကို ဆိုင်းငံ့ထားမည် ဖြစ်ပြီး တိုကျို- ဥရောပ ခရီးစဉ်များ ချဲ့ထွင်ကာ လေယာဉ်လက်မှတ် ဈေးနှုန်းများကို မြှင့်တင်ခြင်းဖြင့် နိုင်ငံတကာ ခရီးသွားများထံမှ ၎င်း၏ ၀င်ငွေကို တိုးလာစေရန် စီစဉ်ထားကြောင်း သိရသည်။ မြို့လယ်နှင့် ဝေးသော်လည်း တိုကျိုဧရိယာကို အဓိက ဝန်ဆောင်မှုပေးလျက် ရှိသည့် အကြီးဆုံးလေဆိပ်ဖြစ်သော နာရီတာလေဆိပ် ( Narita Airport ) မှ လမ်းကြောင်းများသည် ရန်ကုန်၊ ချန်နိုင်းနှင့် ဖနွမ်းပင်တို့ကဲ့သို့ အာရှဒေသ ခရီးစဉ်များကိုမူ ၂၀၂၅ ဘဏ္ဍာနှစ်အတွင်း ရပ်ဆိုင်းထားမည် ဖြစ်သည်။ “ ကျွန်တော်တို့ အစက စီစဉ်ထားတဲ့အတိုင်း ဟာနဲဒါလေဆိပ်ရဲ့ လေကြောင်းလိုင်း ခရီးစဉ်သစ်တွေကို လာမယ့် ၂၀၂၅ ခုနှစ် ဘဏ္ဍာရေးနှစ်အတွင်းမှာ စတင် လုပ်ဆောင်သွားချင်ပါတယ်" ဟု အဖွဲ့၏ ဘဏ္ဍာရေး အရာရှိချုပ် Kimihiro Nakahori က Nikkei Asia Media နှင့် အင်တာဗျူးတွင် ပြောသည်။ ANA အနေဖြင့် ၂၀၂၀ ခုနှစ်တွင် တိုကျိုမြို့လယ် အနီးအနားရှိ ဟာနဲဒါလေဆိပ်၌ မီလန်နှင့် အစ္စတန်ဘူလ်သို့ လမ်းကြောင်းသစ်များ လုပ်ဆောင်ရန် စီစဉ်ထားခဲ့ပြီး လေဆိပ်အတွင်း နိုင်ငံတကာ ဆိုက်ရောက်ရာနှင့် ထွက်ခွာရာ နေရာများ တိုးလာနေသည့် အကြောင်းကိုလည်း ထည့်သွင်း ပြောကြားခဲ့သည်။ Advertisement Click Here >SB Plastic ၎င်းလေကြောင်းလိုင်းသည် ၂၀၂၅ ခုနှစ် ဘဏ္ဍာနှစ်တွင် လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှု စုစုပေါင်းဝင်ငွေ ယန်း (၂.၃၂) ထရီလီယံ ( ဒေါ်လာ ၁၇.၄ ဘီလီယံ ) ထိ မြင့်တက်လာစေရန် စီစဉ်ထားသည်ဟု ပြီးခဲ့သည့် ဖေဖော်ဝါရီလက ကြေညာခဲ့ပြီး ကုမ္ပဏီ၏ ဝင်ငွေသည် ၂၀၁၉ ခုနှစ် ဘဏ္ဍာနှစ်ထက် (၁၈) ရာခိုင်နှုန်း တိုးလာစေရန် ရည်ရွယ်ခြင်း ဖြစ်သည်။ အထူးသဖြင့် အဓိက လေကြောင်းလိုင်း လည်ပတ်မှုများအနက် ANA အမှတ်တံဆိပ်အောက်ရှိ နိုင်ငံတကာ လေကြောင်းပျံသန်းမှုများထဲမှ ဝင်ငွေ ယန်း ၇၈၃ ဘီလံယံ တိုးလာစေရန် မျှော်မှန်းထားပြီး ရာခိုင်နှုန်းအားဖြင့် (၂၈) ရာခိုင်နှုန်းထိ မြင့်တက်လာစေရန် ရည်ရွယ်ထားကြောင်း သိရသည်။ သို့ရာတွင် Boeing 777 ပျံသန်း ပြေးဆွဲမှုကို နားလိုက်ခြင်းကြောင့် ထိုင်ခုံအရေအတွက်နှင့် ပျံသန်းမှုအကွာအဝေး စသည်တို့အပေါ် မူတည်ပြီး ANA နိုင်ငံတကာလေကြောင်း ခရီးစဉ်များတွင် တူညီသော အချိန်ကာလအတွင်း ဝင်ငွေရာခိုင်နှုန်း အနည်းငယ် ကျဆင်းနိုင်ကြောင်း ခန့်မှန်းထားသည်ဟု ဆိုသည်။ စီးပွားရေးအတွက် ခရီးသွားများ မကြာခဏ အသုံးပြုလေ့ရှိသည့် ဟာနဲဒါအခြေစိုက် ဥရောပ လမ်းကြောင်းများသို့ ပျံသန်းမှုများစွာကို ပြောင်းလဲ လုပ်ဆောင်ခြင်းဖြင့် ANA သည် ၎င်း၏ ယူနစ်စျေးနှုန်းကို ထိုင်ခုံတစ်ခုစီအတွက် မြှင့်တင်နိုင်ပြီး မြင့်မားသော လောင်စာဆီဈေးနှုန်းနှင့် အလုပ်သမားစရိတ်များကို ကာမိနိုင်စေရန် ကူညီပေးနိုင်မည် ဖြစ်သည်။ ကုမ္ပဏီ၏ အစီအစဉ်သည် ယူကရိန်းစစ်ပွဲကြောင့် လက်ရှိတွင် ဖြစ်မြောက် အောင်မြင်နိုင်မည် မဟုတ်သည့်အတွက် ၂၀၂၅ ဘဏ္ဍာနှစ်မှ ပြန်လည် စတင်မည့် ရုရှားနိုင်ငံသို့ လေကြောင်းပျံသန်းမှုများအတွက် ကြိုတင် စီစဉ်ထားခြင်း ဖြစ်သည်။ သို့သော် ပဋိပက္ခများ ဆက်လက် ဖြစ်ပေါ်နေသဖြင့် ရလဒ်မှာ ရှင်းရှင်းလင်းလင်း မသိရသေးပေ။ “ လက်ရှိ အခြေအနေက ရေရှည်ဖြစ်လာရင်တော့ ဖြေရှင်းဖို့ တစ်ခုခု စဉ်းစားရလိမ့်မယ် ” ဟု Nakahori က ဆိုသည်။ Su Mon Oo Source : Nikkie

Wednesday, 08 March 2023 08:05

မလေးရှားက ဒေါ်လာသန်း (၉၀၀) ကျော် တန်ဖိုးရှိ FA-50 Jet များ ဝယ်ယူ

မလေးရှားနိုင်ငံက တောင်ကိုရီးယားမှ ရင်းဂစ် (၄.၈) ဘီလီယံ၊ ဒေါ်လာသန်း (၉၁၀) ကျော် တန်ဖိုးရှိ FA-50 တိုက်လေယာဉ် (၁၈) စီးကို ဝယ်ယူလိုက်ကြောင်း Korean Aerospace Industries က ပြီးခဲ့သည့် ဖေဖော်ဝါရီလကုန်က အတည်ပြု ပြောကြားခဲ့သည်။ ၎င်းအနေဖြင့် အိန္ဒိယအခြေစိုက် Tejas နှင့် Pakistan-China GS17 ကို ကျော်ဖြတ်ပြီး တောင်ကိုရီးယားမှ ယခုကဲ့သို့ တိုက်လေယာဉ်များ ဝယ်ယူလိုက်ခြင်း ဖြစ်ကာ ၂၀၂၂ ခုနှစ် ဧပြီလတွင် Korean Aerospace Industries နှင့် လက်မှတ် ရေးထိုးခဲ့ကြခြင်း ဖြစ်သည်။ FA-50 သည် နိုင်ငံ၏ လေတပ်တွင် ၂၀၁၃ ခုနှစ်ကတည်းက Korea Aerospace Industries မှ ဖြန့်ကျက်ချထားခဲ့သော အပေါ့စား တိုက်ခိုက်ရေးလေယာဉ်တစ်စင်း ဖြစ်သည်။ တိုက်လေယာဉ်တွင် နည်းဗျူဟာ အချက်အလက်ချိတ်ဆက်မှု၊ တိကျသော လက်နက်များနှင့် မိမိကိုယ်ကိုယ် ကာကွယ်မှုစနစ်ခွဲများ ပါရှိပြီး NATO စနစ်များတွင် အလွယ်တကူ ပေါင်းစပ်နိုင်သည်။ မလေးရှားသည် ၎င်း၏ FA-50 အကြောင်းကို အသေးစိတ် မဖော်ပြထားသော်လည်း သဘောတူညီချက်အရ FA-50 တစ်စီး၏ စျေးနှုန်းသည် ဒေါ်လာ သန်း (၅၀) ခန့်ရှိပြီး အမေရိကန်၊ ယူကေ၊ ပြင်သစ်နှင့် ဂျာမနီနိုင်ငံများမှ တိုက်လေယာဉ်များနှင့် နှိုင်းယှဉ်လျှင် ဈေးထက်ဝက်ခန့် လျော့နည်းသည်ဟု သိရသည်။ မလေးရှားသည် ပြည်တွင်းအသားတင်ထုတ်ကုန်အပေါ် အခြေခံ၍ အရှေ့တောင်အာရှနိုင်ငံများ အသင်းအဖွဲ့ဝင်များကြားတွင် လက်နက်အသုံးစရိတ် အနည်းဆုံး နိုင်ငံတစ်နိုင်ငံအဖြစ် ဆက်လက် တည်ရှိနေသော်လည်း ၎င်းသည် ယခုအခါ Korean Aerospace Industries ၏ အကြီးမားဆုံး ဖောက်သည်ဖြစ်လာကာ ၂၀၁၇ ခုနှစ်မှ ၂၀၂၁ ခုနှစ်အတွင်း စစ်ဘက်ဆိုင်ရာ ပစ္စည်းများကို ကန်ဒေါ်လာ (၂) ဘီလီယံနီးပါးထိ ဝယ်ယူနေခဲ့ကြောင်း စတော့ဟုမ်း နိုင်ငံတကာ ငြိမ်းချမ်းရေး သုတေသနဌာန ( Stockholm International Peace Research Institute ) မှ အစီရင်ခံစာ ဖော်ပြထားသည်။ ၂၀၁၅ ခုနှစ်မှ စတင်ပြီး တောင်ကိုရီးယားနိုင်ငံသည် ကမ္ဘာ့အကြီးဆုံး တိုက်လေယာဉ်အပါအဝင် စစ်ဘက်ဆိုင်ရာ ပစ္စည်းများ ရောင်းဝယ်သည့် နိုင်ငံတစ်နိုင်ငံ ဖြစ်လာကာ လွန်ခဲ့သည့် (၅) နှစ်အတွင်း မလေးရှားနိုင်ငံ၏ စစ်ဘက်ဆိုင်ရာ ပစ္စည်းများ ဝယ်ယူမှုတွင် ထိပ်ဆုံး၌ တည်ရှိနေခဲ့ကြောင်း မလေးရှားတက္ကသိုလ်မှ စီနီယာကထိက Hoo Chiew-Ping က ဆိုသည်။ Advertisement Click Here >Lucky Bag & Swallow Plastic အရှေ့တောင်အာရှတွင် စစ်အသုံးစရိတ် သုံးစွဲမှု တက်လာသည်နှင့်အမျှ တောင်ကိုရီးယားသည်လည်း စစ်လက်နက် ရောင်းဝယ်မှုတွင် အကြီးဆုံး ဖြစ်လာခဲ့ပြီး ၎င်းထံမှ မလေးရှားအပါအဝင် အာဆီယံနိုင်ငံများ၊ ဗြိတိန်နိုင်ငံများ၊ အိန္ဒိယနိုင်ငံနှင့် တူရကီနိုင်ငံများမှ စစ်ဘက်ဆိုင်ရာ ပစ္စည်းများကို ဝယ်ယူလျက် ရှိသည်။ အင်ဒိုနီးရှားနှင့် တောင်ကိုရီးယားသည် အရှေ့တောင်အာရှတွင် ပထမဆုံးသော ကာကွယ်ရေးဆိုင်ရာ စက်မှုလုပ်ငန်း ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်မှုကို သဘောတူ လက်မှတ်ရေးထိုးခဲ့ပြီး ယခု မလေးရှားအပါအဝင် ထိုင်းနှင့် ဖိလစ်ပိုင်တို့ကလည်း အလားတူ ပူးပေါင်း ဆောင်ရွက်မှုများ လုပ်ဆောင်နိုင်ရန် တာစူနေကြသည်။ ပိုလန်နိုင်ငံမှလည်း တောင်ကိုရီးယားမှ ဂျက်တိုက်လေယာဉ်များ၊ တင့်ကားများနှင့် တခြား စစ်ဘက်ဆိုင်ရာ ပစ္စည်းအမြောက်အမြားကို မှာယူထားသည်ဟု Hoo Chiew-Ping က မှတ်ချက်ပြုခဲ့သည်။ လက်ရှိတွင် K2 တင့်ကား အစီးရေ ၁,၀၀၀ နီးပါး မှာယူထားပြီး တောင်ကိုရီးယားတွင် ၁၈၀ ပြုလုပ်ကာ ကျန် ၈၀၀ ကို ပိုလန်တွင် တပ်ဆင် ပြုလုပ်ရန် တောင်းဆိုထားကြောင်း သိရသည်။ "တောင်ကိုရီးယားဟာ ကာကွယ်ရေးပစ္စည်း တင်သွင်းသူအနေနဲ့ အင်အားကြီးမားလာနေပြီး Korean Aerospace Industries အရှိန်အဟုန်နဲ့ တိုးတက်လာနေပါတယ်" ဟု မလေးရှားနိုင်ငံ၊ မဟာဗျူဟာနှင့် နိုင်ငံတကာလေ့လာရေး ပညာရှင် Thomas Daniel က ပြောသည်။ "ဒါဟာ နေ့ချင်းညချင်း ကိစ္စတော့ မဟုတ်ပါဘူး။ ဆယ်စုနှစ်ပေါင်းများစွာ ကြာခဲ့ပေမယ့် တောင်ကိုရီးယားမှာ ကြီးမားတဲ့ လက်နက်ကိုင်တပ်ဖွဲ့ရှိပြီး နည်းပညာပိုင်းအရ ရန်လိုတဲ့ အိမ်နီးချင်းနိုင်ငံလည်း ရှိတာကြောင့် ကာကွယ်ရေးမှာ အများကြီး သုံးစွဲတယ်ဆိုတာ မှတ်သားထားဖို့ လိုပါတယ်။ " ဟု ၎င်းက ဆက်ပြောသည်။ ယခင်ဝန်ကြီးချုပ်ဟောင်း Ismail Sabri လက်ထက်တွင် စီးပွားရေးကုန်သွယ်မှုကို ဦးစားပေးပြီး ထိုအချိန်က မလေးရှားအစိုးရသည် အိန္ဒိယ၏ Tejas ဂျက်တိုက်လေယာဉ်များ ဝယ်ယူရန်အတွက် စားအုန်းဆီ ကုန်ပစ္စည်းများကို အသုံးပြုကာ လဲလှယ် ရောင်းဝယ်ရေးစနစ်ကို အသုံးပြုခဲ့သည်ဟု ဆိုသည်။ မလေးရှား၏ ကာကွယ်ရေးမူဝါဒသည် နိုင်ငံ၏ ကိုယ်ပိုင် လက်နက်ကိုင်တပ်ဖွဲ့များကို လုံလောက်စွာ မထောက်ပံ့ပေးနိုင်ခြင်းနှင့် ၎င်း၏ ကာကွယ်ရေးဘက်ဂျက် ခွဲဝေချထားမှုသည် နည်းပါသဖြင့် ပြီးခဲ့သော နှစ်များအတွင်း ပြည်တွင်းနိုင်ငံရေးတွင် စိန်ခေါ်ခံခဲ့ရကြောင်း၊ အာဆီယံ၏ သုံးစွဲမှုအချိုးများထဲတွင် မလေးရှားနိုင်ငံသည် နောက်ဆုံးတွင် ရှိနေခဲ့ကြောင်း Hoo Chiew-Ping ၏ ပြောကြားချက်အရ သိရှိရသည်။ Su Mon Oo Ref : Nikkei Asia

Friday, 03 March 2023 05:02

Air India က လေယာဉ်မှူး (၉၀၀) ကျော်နှင့် ဝန်ထမ်း (၄,၂၀၀) ကျော် ခေါ်ယူရန် စီစဉ်

အိန္ဒိယနိုင်ငံ၊ မွန်ဘိုင်းတွင် ရှိသည့် Tata Group ပိုင် Air India သည် ယခုလ အစောပိုင်းတွင် ဂျက်လေယာဉ် (၄၇၀) စီးအတွက် တာဝန်ထမ်းဆောင်ရန် လေယာဉ်မှူး (၉၀၀) ကျော်နှင့် လေယာဉ်မောင်၊ လေယာဉ်မယ် (၄,၂၀၀) ကျော်ကို ငှားရမ်းရန် စီစဉ်ထားကြောင်း သိရသည်။ Air India လေကြောင်းလိုင်းသည် ပြီးခဲ့သည့် ၂၀၂၂ ခုနှစ်၊ မေလမှ ယခု ၂၀၂၃ ခုနှစ်၊ ဖေဖော်ဝါရီလအထိ (၉) လအတွင်း လေယာဉ်အမှုထမ်းပေါင်း (၁,၉၀၀) ကျော်ကို ခေါ်ယူခဲ့ပြီး ယခုအခါ လေယာဉ်မှူးများ အပါအဝင် လေယာဉ်အမှုထမ်း စုစုပေါင်း (၅,၁၀၀) ကျော်ကို ထပ်မံ ခေါ်ယူရန် စီစဉ်နေခြင်း ဖြစ်သည်။ " ကျွန်ုတော်တို့အနေနဲ့ လေယာဉ်မှူးတွေ သာမကပဲ လေယာဉ်ပြုပြင်ထိန်းသိမ်းရေး အင်ဂျင်နီယာတွေကိုလည်း ထပ်မံ ငှားရမ်းဖို့ ကြိုးပမ်းနေပါတယ်။ " ဟု လေကြောင်းလိုင်း၏ လေယာဉ်ပျံသန်းမှု ဝန်ဆောင်မှု အကြီးအကဲ Sandeep Verma က ပြီးခဲ့သည့် သောကြာနေ့တွင် ပြောကြားခဲ့သည်။ အိန္ဒိယ၏ ကြီးထွားလာနေသော လေယာဉ်လုပ်ငန်းများ၏ အခြေစိုက်စခန်းနှင့် လေကြောင်းခရီးသွားလာမှု လိုအပ်ချက်ကို အရင်းအနှီး ရယူရန် ရည်ရွယ်သည့် အဆိုပါ လေကြောင်းလိုင်းသည် ယခုလ အစောပိုင်းတွင် Airbus နှင့် Boeing တို့မှ လေယာဉ်သစ်များအတွက် စံချိန်တင် သဘောတူညီချက် တစ်ရပ်ကို ချုပ်ဆိုခဲ့ခြင်း ဖြစ်သည်။ အထက်တွင် ဖော်ပြခဲ့သည့် ဂျက်လေယာဉ် (၄၇၀) စီးသည် Airbus နှင့် Boeing တို့မှ အော်ဒါတင် ဝယ်ယူထားခြင်း ဖြစ်ပြီး Airbus ထံမှ အစီး (၂၂၀) နှင့် Boeing ထံမှ အစီး (၁၅၀) ရယူထားခြင်း ဖြစ်ကာ ထိုသို့ များပြားလှသော ဂျက်လေယာဉ် ဝယ်ယူမှုသည် နိုင်ငံတဝှမ်းတွင် စံချိန်တင် မှာယူမှု အများဆုံး ဖြစ်ခဲ့သည်။ Advertisement Click Here >Leo ထို့ပြင် Tata Group သည် ၎င်း၏ ပြည်တွင်းနှင့် နိုင်ငံတကာ လေကြောင်းလုပ်ငန်းတွင် ၎င်း၏ တည်ရှိမှုကို အားကောင်းစေမည့် ကြီးမားသော ဝန်ဆောင်မှု အပြည့်ဖြင့် လေကြောင်းလိုင်းတစ်ခု ဖန်တီးရန် ၎င်း၏ ဖက်စပ်လုပ်ငန်းဖြစ်သော Vistara နှင့် Air India တို့ကို ပေါင်းစည်းကာ စင်ကာပူလေကြောင်းလိုင်း (SIA) နှင့် ပူးပေါင်းခဲ့သေးသည်။ တစ်ချိန်က ၎င်း၏ ကြယ်ပွင့်ဝန်ဆောင်မှုနှင့် ပတ်သတ်၍ လူသိများခဲ့သော Air India သည် ၂၀၀၀ ခုနှစ် အလယ်ပိုင်းတွင် ငွေကြေးဆိုင်ရာ ပြဿနာများ ရှိလာသဖြင့် ၎င်း၏ ဂုဏ်သိက္ခာကို ပြန်လည် မြှင့်တင်ရန် ကြိုးပမ်းခဲ့ပြီး ပြီးခဲ့သည့်နှစ်တွင် Tata Group ၏ လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှုကို ပြန်လည် လုပ်ဆောင်ကာ ယခုကဲ့သို့ ပြုပြင်မွမ်းမံမှုများ၊ ပူးပေါင်း ဆောင်ရွက်မှုများ စတင်ခဲ့ခြင်း ဖြစ်သည်။ လေကြောင်းလိုင်း၏ ပျံသန်းမှု တစ်ခုတွင် မသမာသော ခရီးသည်တစ်ဦးအား လေကြောင်းထိန်းသိမ်းရေး အဖွဲ့က ပြစ်ဒဏ်ချမှတ်ပြီးနောက် ထိုသို့ကိုင်တွယ်မှုနှင့် ပတ်သက်၍ ပြီးခဲ့သောလတွင် မီးမောင်းထိုးပြခံခဲ့ရသည်။ Air India သည် ၎င်း၏ စုံစမ်းစစ်ဆေးမှု တစ်စိတ်တစ်ပိုင်းအဖြစ် လေယာဉ်မှူး (၁) ဦးနှင့် လေယာဉ်အမှုထမ်း (၄) ဦးကို အလုပ်ထုတ်ခဲ့ကြောင်း သိရသည်။ လက်ရှိတွင် Air India သည် နယူးယောက်၊ ချီကာဂို၊ ဆန်ဖရန်ဆစ်စကို၊ ဝါရှင်တန် စသည့် မြို့ကြီးများ အပါအဝင် ပြည်ပခရီးစဉ် (၃၉) ခုနှင့် ပြည်တွင်းခရီးစဉ် (၄၆) ခုတို့ကို ပျံသန်း ပြေးဆွဲလျက် ရှိသည်။ Su Mon Oo

Thursday, 23 February 2023 03:31

စင်္ကာပူလေကြောင်းလိုင်းက (၉) လအတွင်း အမြတ်ငွေ ဒေါ်လာ (၆၂၈) သန်း ရရှိ

Singapore Airline စင်္ကာပူလေကြောင်းလိုင်း (SIA) သည် လေကြောင်းခရီး သွားလာမှု ဝယ်လိုအား များပြားလာခြင်းနှင့် နိုင်ငံတကာနယ်စပ်များ ပြန်လည် ဖွင့်လှစ်ခြင်းကြောင့် ယခု ဘဏ္ဍာနှစ် နောက်ဆုံး သုံးလပတ် မတိုင်ခင်အထိ အမြတ်ငွေ ဒေါ်လာ (၆၂၈) သန်းထိ ရရှိခဲ့ကြောင်း ထုတ်ပြန် ကြေညာခဲ့သည်။ လက်ရှိ ဘဏ္ဍာနှစ်သည် ၂၀၂၃ ခုနှစ် မတ်လ (၃၀) ရက်နေ့တွင် ကုန်ဆုံးမည်ဖြစ်ပြီး ၂၀၂၂ ခုနှစ်၊ ဧပြီလမှ ဒီဇင်ဘာလအထိ (၉) လတာကာလအတွင်း စံချိန်တင်အမြတ်ငွေ အမေရိကန်ဒေါ်လာ ၁.၅၆ ဘီလီယံထိ တိုးလာခဲ့ပြီး ၎င်းအနက် အမြတ်ငွေ ဒေါ်လာ (၆၂၈) သန်းထိ ရရှိခဲ့ခြင်း ဖြစ်သည်။ စင်္ကာပူ လေကြောင်းလိုင်းအနေဖြင့် ၂၀၂၁ ခုနှစ်၊ ဧပြီလမှ စက်တင်ဘာလအထိ အမြတ်ငွေ ဒေါ်လာ (၇၅၂) သန်း ရရှိခဲ့ပြီး ယမန်နှစ် ကာလတူအတွင်းတွင် အမြတ်ငွေ ဒေါ်လာ (၅၅၇) သန်းသို့ လျော့ကျလာရာမှ ယခုနှစ်တွင် အမြတ်ငွေ ၁၂.၇ ရာခိုင်နှုန်းထိ ပြန်လည် မြင့်တက်လာခဲ့သည်။ အမြတ်ငွေသည် တစ်နှစ်ထက် တစ်နှစ် (၈) ရာခိုင်နှုန်း တိုးလာခဲ့ပြီး တတိယသုံးလပတ် ဝင်ငွေတွင် ဒေါ်လာ ၄.၈၅ ဘီလီယံအထိ ရရှိကာ နောက်ထပ် (၉) လတာကာလအတွင်းတွင် အမြတ်ငွေ ဒေါ်လာ ၁၃.၂၆ ဘီလီယံအထိ (၁၅၈) ရာခိုင်နှုန်း တိုးလာခြင်း ဖြစ်သည်။ Advertisement Click Here >King Metal ၂၀၂၂ ခုနှစ်၊ ဒီဇင်ဘာလကုန်တွင် စင်္ကာပူ လေကြောင်းလိုင်း၏ အစုရှယ်ယာပိုင်ဆိုင်ခွင့်သည် ဒေါ်လာ (၁၉.၄) ဘီလီယံဖြစ်ပြီး ၂၀၂၀ ခုနှစ် ဇွန်လတွင် မဖြစ်မနေ ပြောင်းလဲနိုင်သော ငွေချေးစာချုပ်များကို ရွေးထုတ်ပြီးနောက် ဒေါ်လာ (၃) ဘီလီယံ လျော့ကျသွားခဲ့သေးသည်။ ထို့ကြောင့် လေကြောင်းလိုင်း၏ စုစုပေါင်း ကြွေးမြီသည် ဒေါ်လာ (၄) ဘီလီယံမှ (၁၆.၁) ဘီလီယံအထိ ရှိခဲ့ပြီး အဓိကအားဖြင့် ရောင်းချခြင်းနှင့် အငှားချခြင်းဆိုင်ရာ လုပ်ဆောင်မှုများကြောင့် ဖြစ်ကာ လုပ်ငန်း၏ ကြွေးမြီ-ရှယ်ယာအချိုးသည် (၀.၇) ဆမှ (၀.၈၃) ဆအထိ မြင့်တက်ခဲ့သည်။ SIA သည် Air India တွင် ရှယ်ယာ (၂၅.၁) ရာခိုင်နှုန်း ထည့်ဝင်ကာ ဒေါ်လာ သန်း (၃၆၀) ရင်းနှီး မြှုပ်နှံထားပြီး Virgin Australia, Air New Zealand, Malaysia Airlines, Scandinavian Airlines, United Airlines များနှင့်လည်း ချိတ်ဆက်ကာ ပိုမို ကောင်းမွန်သော ဝန်ဆောင်မှုများကို ပေးဆောင်နိုင်ရန် ကြိုးစား လုပ်ဆောင်လျက် ရှိသည်။ ထိုသို့ တိုးချဲ့ခြင်းဖြင့် ၎င်းသည် နှစ်စဉ် လေကြောင်းခရီးသွားလာမှု ဝယ်လိုအား မြင့်တက်နေသည့် ကမ္ဘာ့အလျင်မြန်ဆုံးနှင့် လူဦးရေအထူထပ်ဆုံး စျေးကွက်များတွင် အခိုင်အမာ ခြေကုပ်ယူနိုင်မည်ဟုလည်း ပြောကြားခဲ့သည်။ Vistara-Air India ပေါင်းစည်းမှုသည် လာမည့် ၂၀၂၄ ခုနှစ်၊ မတ်လတွင် အပြီးသတ်နိုင်မည်ဟု မျှော်လင့်ရသည်။ ၂၀၂၃ ခုနှစ်အတွက် သွားလာရ အလုံခြုံဆုံးနဲ့ အကောင်းဆုံး လေကြောင်းလိုင်းများ စာရင်းတွင် SIA က နံပါတ် (၅) နေရာတွင် ရှိနေ > https://bit.ly/3YnN3Sc လက်ရှိတွင် စင်္ကာပူ လေကြောင်းလိုင်းအနေဖြင့် ၂၀၂၂ ခုနှစ်၊ ဒီဇင်ဘာလကုန်အထိ ၎င်း၏ တန်ဖိုးနည်း လေကြောင်းလိုင်းဖြစ်သည့် Scoot အပါအဝင် SIA ၏ လမ်းကြောင်းကွန်ရက်တွင် စင်္ကာပူအပါအဝင် နိုင်ငံနှင့် မြို့ပေါင်း (၃၆) ခုသို့ ခရီးစဉ် (၁၁၁) ခု ပြေးဆွဲလျက် ရှိသည်။ ၂၀၂၀ ခုနှစ် ကိုဗစ်ကပ်ရောဂါ မဖြစ်ပွားမီ ကာလများတွင်မူ နိုင်ငံနှင့် မြို့ပေါင်း (၃၇) ခုသို့ ခရီးစဉ်ပေါင်း (၁၃၇) ခုအထိ ပျံသန်း ပြေးဆွဲနိုင်ခဲ့ကြောင်း သိရသည်။ Su Mon Oo

Wednesday, 05 October 2022 05:48

မြန်မာနိုင်ငံသားများအတွက် ထိုင်းနိုင်ငံ ၄၅ ရက် ဗီဇာကင်းလွတ်ခွင့် ထုတ်ပြန်

ထိုင်းနိုင်ငံမှ မြန်မာနိုင်ငံသားများအတွက် ဗီဇာကင်းလွတ်ခွင့်ကာလ ၁၄ ရက်မှ ၄၅ ရက်အထိ သက်တမ်းတိုးကြောင်း နိုင်ငံခြားရေးဝန်ကြီးဌာန၏ ထုတ်ပြန်ချက်အရ သိရပါတယ်။

Tuesday, 13 September 2022 03:36

မလေးရှားနိုင်ငံတွင်ပထမဆုံး လေယာဉ်ပျံဟိုတယ်အားစတင်ဖွင့်လှစ်

မလေးရှားနိုင်ငံ၏ Logistics ကုမ္ပဏီကြီးတစ်ခုဖြစ်တဲ့ Tiong Nam Group သည် Boeing 747 လေယာဉ် နှစ်စင်းကို ပြည်လည်ဆန်းသစ်မွန်းမံ၍ ပထမဆုံးသော လေယာဉ်ပျံဟိုတယ် ကို သြဂုတ်လ ၃၀ ရက်နေ့မှာ စတင်ဖွင့်လှစ်ခဲ့ကြောင်းကြေငြာခဲ့ပါတယ်။ ၁၉,၀၀၀ စတုရန်းမီတာ အကျယ်အဝန်းရှိတဲ့ 1975 Avenue & Hotel သည် မလေးရှားနိုင်ငံ၊ Johor Bahru မြို့မှာတည်ရှိပါတယ်။ ဟိုတယ်အခန်းပေါင်း ၃၈ ခန်းပါရှိပြီး အပူပိုင်းဒေသ အပန်းဖြေ ပန်းခြံ၊ ပြင်ပကမ်းခြေအတု နှင့် ရေကန်တို့အပါအဝင် လက်လီ/လက်ကားဆိုင်ခွဲများ ဖြင့် ခြံရံထားကာ အားလပ်ရက် လာရောက်အပန်းဖြေသူများနဲ့ စတင်စည်ကားလျက်ရှိနေပါပြီ။ Source: Travel Rookie #MyanmarLogisticsGuide - https://www.logisticsguide.com.mm

Friday, 05 August 2022 03:50

လေကြောင်းလိုင်းဖြင့် ပို့ကုန်ဆိုင်ရာလုပ်ငန်းစဉ်များ အဆင်ပြေစေရန်ဆောင်ရွက်ရမည့်အချက်များ

လေကြောင်းကုန်စည်များ တင်သွင်းရာတွင် House Air Waybill များအတွက် HCH Service ဆောင်ရွက်ပြီးပါက Yangon Aerodrome Company Limited (YACL) ကုန်လှောင်ရုံ သို့ HPK Service ဆောင်ရွက်နိုင်ရန် လိုအပ်ကြောင်း အကောက်ခွန်ဦးစီးဌာန ကုန်ပစ္စည်းအလိုအလျောက် ရှင်းလင်းရေးနှင့် ထိန်းချုပ်မှုဌာနခွဲမှ သိရသည်။ အချို့သော Freight Forwarder များအနေဖြင့် HCH Service ကိုဆောင်ရွက်ကြသော်လည်း YACL ထံသို့ အချိန်မီအကြောင်းကြားထားခြင်းမရှိသဖြင့် YACL မှလည်း HPK Service လုပ်ဆောင်ရန် အတွက် အခက်အခဲများ ဖြစ်ပေါ်နေသည့်အပြင် House Air Waybill အသုံးပြုသည့် သွင်းကုန်လုပ်ငန်းရှင်များသည်လည်း Declaration တင်သွင်းရာ၌ အခက်အခဲများ ပေါ်ပေါက်နေခြင်းအတွက် ယခုကဲ့သို့ အချိန်မီအကြောင်းကြားပေးကြရန် တိုက်တွန်းထားခြင်းဖြစ်သည်။ လေကြောင်းကုန်စည်များအတွက် House Arit Waybill အသုံးပြုပြီး ထုတ်ယူမည့် ကုန်စည်များအတွက် သက်ဆိုင်ရာ Freight Forwarder များက MACCS စနစ်တွင် HCH Service (House Manifest Registration B ဖြင့် House Air Waybill ခွဲခြင်း လုပ်ငန်းစဉ် ကို ဆောင်ရွက်ရန်လိုအပ်ကြောင်း မြန်မာနိုင်ငံ အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ ကုန်စည်ပို့ဆောင်ရေးဝန်ဆောင်မှု လုပ်ငန်းရှင်များအသင်းထံ ပေးပို့အကြောင်းကြားထားသည်။ ထိုသို့ဆောင်ရွက်ပြီးပါက YACL ကုန်လှောင်ရုံသို့ အချိန်နှင့် တစ်ပြေးညီ အကြောင်းကြားဆောင်ရွက်ပေးမှသာ အဆိုပါ ကုန်လှောင်ရုံမှ ကုန်ပစ္စည်းခွဲထုတ်ခြင်းလုပ်ငန်းစဉ်ဖြစ်သည့် HPK Service (Consolidated Air Cargo Check Registration) ကို ဆက်လက် လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်ပေးမည်ဖြစ်သည်။ HPK Service (Consolidated Air Cargo Check Registration) ဆောင်ရွက်ပြီးပါက House Air Waybill ဆောင်ရွက်ပြီးစီးကြောင်း YACL အော်ပရေတာထံသို့သက်ဆိုင်ရာ Freight Forwarder များက အချိန်နှင့်တစ်ပြေးညီ ပြန်လည်အကြောင်းကြားရန် လိုအပ်ကြောင်း ကုန်ပစ္စည်း အလိုအလျောက် ရှင်းလင်းရေးနှင့် ထိန်းချုပ်ရေးဌာနခွဲ (MACCS) မှသိရသည်။ #Myanmar_Logistics_Guide Source: Myanma Alinn