ဂျပန်နိုင်ငံ၏ လေကြောင်းလိုင်းတစ်ခုဖြစ်သည့် All Nippon Airways (ANA) က ကိုဗစ်ကပ်ရောဂါကြောင့် မိတ်ဆက်မှု နှောင့်နှေးခဲ့ရသည့် တိုကျို- ဥရောပ ခရီးစဉ် လမ်းကြောင်းများကို လာမည့် ၂၀၂၅ ခုနှစ်မှ စတင်၍ ဖြည်းဖြည်းချင်း လွှင့်တင်သွားမည် ဖြစ်ကြောင်း ပြောသည်။
အဆိုပါ တိုကျို- ဥရောပ လမ်းကြောင်းသစ်များ ချဲ့ထွင်နေချိန်တွင် အာရှခရီးစဉ် အချို့ကို ဆိုင်းငံ့ထားမည် ဖြစ်ပြီး တိုကျို- ဥရောပ ခရီးစဉ်များ ချဲ့ထွင်ကာ လေယာဉ်လက်မှတ် ဈေးနှုန်းများကို မြှင့်တင်ခြင်းဖြင့် နိုင်ငံတကာ ခရီးသွားများထံမှ ၎င်း၏ ၀င်ငွေကို တိုးလာစေရန် စီစဉ်ထားကြောင်း သိရသည်။
မြို့လယ်နှင့် ဝေးသော်လည်း တိုကျိုဧရိယာကို အဓိက ဝန်ဆောင်မှုပေးလျက် ရှိသည့် အကြီးဆုံးလေဆိပ်ဖြစ်သော နာရီတာလေဆိပ် ( Narita Airport ) မှ လမ်းကြောင်းများသည် ရန်ကုန်၊ ချန်နိုင်းနှင့် ဖနွမ်းပင်တို့ကဲ့သို့ အာရှဒေသ ခရီးစဉ်များကိုမူ ၂၀၂၅ ဘဏ္ဍာနှစ်အတွင်း ရပ်ဆိုင်းထားမည် ဖြစ်သည်။
“ ကျွန်တော်တို့ အစက စီစဉ်ထားတဲ့အတိုင်း ဟာနဲဒါလေဆိပ်ရဲ့ လေကြောင်းလိုင်း ခရီးစဉ်သစ်တွေကို လာမယ့် ၂၀၂၅ ခုနှစ် ဘဏ္ဍာရေးနှစ်အတွင်းမှာ စတင် လုပ်ဆောင်သွားချင်ပါတယ်" ဟု အဖွဲ့၏ ဘဏ္ဍာရေး အရာရှိချုပ် Kimihiro Nakahori က Nikkei Asia Media နှင့် အင်တာဗျူးတွင် ပြောသည်။
ANA အနေဖြင့် ၂၀၂၀ ခုနှစ်တွင် တိုကျိုမြို့လယ် အနီးအနားရှိ ဟာနဲဒါလေဆိပ်၌ မီလန်နှင့် အစ္စတန်ဘူလ်သို့ လမ်းကြောင်းသစ်များ လုပ်ဆောင်ရန် စီစဉ်ထားခဲ့ပြီး လေဆိပ်အတွင်း နိုင်ငံတကာ ဆိုက်ရောက်ရာနှင့် ထွက်ခွာရာ နေရာများ တိုးလာနေသည့် အကြောင်းကိုလည်း ထည့်သွင်း ပြောကြားခဲ့သည်။
Advertisement
Click Here >SB Plastic
၎င်းလေကြောင်းလိုင်းသည် ၂၀၂၅ ခုနှစ် ဘဏ္ဍာနှစ်တွင် လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှု စုစုပေါင်းဝင်ငွေ ယန်း (၂.၃၂) ထရီလီယံ ( ဒေါ်လာ ၁၇.၄ ဘီလီယံ ) ထိ မြင့်တက်လာစေရန် စီစဉ်ထားသည်ဟု ပြီးခဲ့သည့် ဖေဖော်ဝါရီလက ကြေညာခဲ့ပြီး ကုမ္ပဏီ၏ ဝင်ငွေသည် ၂၀၁၉ ခုနှစ် ဘဏ္ဍာနှစ်ထက် (၁၈) ရာခိုင်နှုန်း တိုးလာစေရန် ရည်ရွယ်ခြင်း ဖြစ်သည်။
အထူးသဖြင့် အဓိက လေကြောင်းလိုင်း လည်ပတ်မှုများအနက် ANA အမှတ်တံဆိပ်အောက်ရှိ နိုင်ငံတကာ လေကြောင်းပျံသန်းမှုများထဲမှ ဝင်ငွေ ယန်း ၇၈၃ ဘီလံယံ တိုးလာစေရန် မျှော်မှန်းထားပြီး ရာခိုင်နှုန်းအားဖြင့် (၂၈) ရာခိုင်နှုန်းထိ မြင့်တက်လာစေရန် ရည်ရွယ်ထားကြောင်း သိရသည်။
သို့ရာတွင် Boeing 777 ပျံသန်း ပြေးဆွဲမှုကို နားလိုက်ခြင်းကြောင့် ထိုင်ခုံအရေအတွက်နှင့် ပျံသန်းမှုအကွာအဝေး စသည်တို့အပေါ် မူတည်ပြီး ANA နိုင်ငံတကာလေကြောင်း ခရီးစဉ်များတွင် တူညီသော အချိန်ကာလအတွင်း ဝင်ငွေရာခိုင်နှုန်း အနည်းငယ် ကျဆင်းနိုင်ကြောင်း ခန့်မှန်းထားသည်ဟု ဆိုသည်။
စီးပွားရေးအတွက် ခရီးသွားများ မကြာခဏ အသုံးပြုလေ့ရှိသည့် ဟာနဲဒါအခြေစိုက် ဥရောပ လမ်းကြောင်းများသို့ ပျံသန်းမှုများစွာကို ပြောင်းလဲ လုပ်ဆောင်ခြင်းဖြင့် ANA သည် ၎င်း၏ ယူနစ်စျေးနှုန်းကို ထိုင်ခုံတစ်ခုစီအတွက် မြှင့်တင်နိုင်ပြီး မြင့်မားသော လောင်စာဆီဈေးနှုန်းနှင့် အလုပ်သမားစရိတ်များကို ကာမိနိုင်စေရန် ကူညီပေးနိုင်မည် ဖြစ်သည်။
ကုမ္ပဏီ၏ အစီအစဉ်သည် ယူကရိန်းစစ်ပွဲကြောင့် လက်ရှိတွင် ဖြစ်မြောက် အောင်မြင်နိုင်မည် မဟုတ်သည့်အတွက် ၂၀၂၅ ဘဏ္ဍာနှစ်မှ ပြန်လည် စတင်မည့် ရုရှားနိုင်ငံသို့ လေကြောင်းပျံသန်းမှုများအတွက် ကြိုတင် စီစဉ်ထားခြင်း ဖြစ်သည်။
သို့သော် ပဋိပက္ခများ ဆက်လက် ဖြစ်ပေါ်နေသဖြင့် ရလဒ်မှာ ရှင်းရှင်းလင်းလင်း မသိရသေးပေ။ “ လက်ရှိ အခြေအနေက ရေရှည်ဖြစ်လာရင်တော့ ဖြေရှင်းဖို့ တစ်ခုခု စဉ်းစားရလိမ့်မယ် ” ဟု Nakahori က ဆိုသည်။
Su Mon Oo
Source : Nikkie