နိုင်ငံတကာ သင်္ဘောသားသမဂ္ဂမှ ဇွန်လ ၁၅ ရက်ကို နောက်ဆုံးထားပြီး သင်္ဘောသားအပြောင်းအလဲများ
စီစဉ်ပေးရန်နှင့် ပျက်ကွက်ပါက နောက်ဆက်တွဲအဖြစ် စီးပွားရေး ထိခိုက်စရာများ ဖြစ်ပေါ်လိမ့်မည်ဟု သတိပေးထားသည်။ ထိုနောက်ဆုံးရက် မတိုင်ခင် နှစ်ပတ်အလိုတွင် သင်္ဘောသား အတက်အဆင်း လူလဲရန်အတွက် ဆောင်ရွက်မှုများ စတင်ပေါ်ပေါက်လာသည်။
သင်္ဘောသားများကို စင်းလုံးငှား လေယာဉ်များဖြင့် ပို့ဆောင်ပေးကြသည်။ ဒိုဟာ နှင့် ကိုလံဘို ဆိပ်ကမ်း နှစ်ခုကို အဓိကထားပြီး စီစဉ်ကြသည်။
Lockdown အကြမ်းဆုံးဖြစ်သော ဖိလစ်ပိုင်နိုင်ငံမှလည်း ဥရောပရှိ ရော့တာဒမ် ဆိပ်ကမ်းသို့ လူပြောင်းလူလဲအတွက် ခရီးစဉ်တစ်ခု စီစဉ်ခဲ့ကြသည်။
သင်္ဘောပေါ်တွင် ကန်ထရိုက် ရက်စေ့ပြီးသား အိမ်ပြန်ဖို့် စောင့်နေသေ သင်္ဘောသား ၂ သိန်းဝန်းကျင်အတွက် အိမ်ပြန်ရန် လမ်းစ ပေါ်ပြီဟု ဆိုနိုင်သည်။
ပုံတွင် ဖော်ပြထားသည်မှ အိန္ဒိယနိုင်ငံ ဘုံဘေမှ ကာတာနိုင်ငံ ဒိုဟာသို့ သင်္ဘောသားများ ပို့ဆောင်သည့် ခရီးစဉ်ဖြစ်ပြီး သင်္ဘောကုမ္ပဏီ ၆ ခုမှ ပူးပေါင်းစီစဉ်ခဲ့ကြသည်။ Maersk Tankersm Mediteranean Shipping Company, BW Group, Synergy Marine, Nautilus Shipping နှင့် MMSI ကုမ္ပဏီ ၆ ခုမှ သင်္ဘောသား ၆၃ ဦးကို ပို့ဆောင်ပေးသည်။ ဒိုဟာတွင် လမ်းခွဲကြပြီး မိမိတက်ရမည့် သင်္ဘောဆီသို့ ခရီးဆက်ကြမည် ဖြစ်သည်။
ဒိုဟာနှင့် ကိုလံဘိုတို့သည် အချက်အချာကျသော လေဆိပ်များအဖြစ် သတ်မှတ်ထားပြီး သင်္ဘော တက်မည့်သူများ စေလွှတ်ခြင်းနှင့် သင်္ဘော ဆင်းမည့်သူများ ပြန်ခေါ်ခြင်းတို့ကို အလျဉ်းသင့်ရာ သင်္ဘောကုမ္ပဏီများ စုပေါင်းလုပ်ကိုင်ကြမည် ဖြစ်သည်။
လိုက်လျောချက်တစ်ခုမှာ လေဆိပ်သို့ ဆိုက်ရောက်ပြီးနောက် သင်္ဘောဆီသို့ ခရီးဆက်ရန်အတွက် သင့်တော်သည့်အချိန်ကို စောင့်ဆိုင်းရန် အချိန် ၂၂ နာရီကြာ လေဆိပ်တွင် နေခွင့်ပြုသည်။
ဖိလစ်ပိုင်နိုင်ငံ မနီလာမှ ရော့တာဒမ်သို့ ပျံသန်းသည့် လေယာဉ်ခရီးစဉ်ကိုလည်း ကုမ္ပဏီများ ပူးပေါင်း ဆောင်ရွက်ခဲ့ကြသည်။ Wilhelmsen, V Ship, Magsaysay, Global Marine Travel, PTC Group နှင့် Inchcape တို့က ဆောင်ရွက်ခဲ့သည်။
ဤသည်မှာ သင်္ဘောသား လူပြောင်းလူလဲအတွက် 'ပုံမှန်အသစ်' New Normal ဟု ခေါ်ဝေါ်ကြသည်။
သေဘၤာသားအေျပာင္းအလဲမ်ား စင္းလုံးငွားေလယာဥ္ျဖင့္ စတင္ေဆာင္႐ြက္
ႏိုင္ငံတကာ သေဘၤာသားသမဂၢမွ ဇြန္လ ၁၅ ရက္ကို ေနာက္ဆုံးထားၿပီး သေဘၤာသားအေျပာင္းအလဲမ်ား စီစဥ္ေပးရန္ႏွင့္ ပ်က္ကြက္ပါက ေနာက္ဆက္တြဲအျဖစ္ စီးပြားေရး ထိခိုက္စရာမ်ား ျဖစ္ေပၚလိမ့္မည္ဟု သတိေပးထားသည္။ ထိုေနာက္ဆုံးရက္ မတိုင္ခင္ ႏွစ္ပတ္အလိုတြင္ သေဘၤာသား အတက္အဆင္း လူလဲရန္အတြက္ ေဆာင္႐ြက္မႈမ်ား စတင္ေပၚေပါက္လာသည္။
သေဘၤာသားမ်ားကို စင္းလုံးငွား ေလယာဥ္မ်ားျဖင့္ ပို႔ေဆာင္ေပးၾကသည္။ ဒိုဟာ ႏွင့္ ကိုလံဘို ဆိပ္ကမ္း ႏွစ္ခုကို အဓိကထားၿပီး စီစဥ္ၾကသည္။
Lockdown အၾကမ္းဆုံးျဖစ္ေသာ ဖိလစ္ပိုင္ႏိုင္ငံမွလည္း ဥေရာပရွိ ေရာ့တာဒမ္ ဆိပ္ကမ္းသို႔ လူေျပာင္းလူလဲအတြက္ ခရီးစဥ္တစ္ခု စီစဥ္ခဲ့ၾကသည္။
သေဘၤာေပၚတြင္ ကန္ထ႐ိုက္ ရက္ေစ့ၿပီးသား အိမ္ျပန္ဖို႔္ ေစာင့္ေနေသ သေဘၤာသား ၂ သိန္းဝန္းက်င္အတြက္ အိမ္ျပန္ရန္ လမ္းစ ေပၚၿပီဟု ဆိုႏိုင္သည္။
ပုံတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္မွ အိႏၵိယႏိုင္ငံ ဘုံေဘမွ ကာတာႏိုင္ငံ ဒိုဟာသို႔ သေဘၤာသားမ်ား ပို႔ေဆာင္သည့္ ခရီးစဥ္ျဖစ္ၿပီး သေဘၤာကုမၸဏီ ၆ ခုမွ ပူးေပါင္းစီစဥ္ခဲ့ၾကသည္။ Maersk Tankersm Mediteranean Shipping Company, BW Group, Synergy Marine, Nautilus Shipping ႏွင့္ MMSI ကုမၸဏီ ၆ ခုမွ သေဘၤာသား ၆၃ ဦးကို ပို႔ေဆာင္ေပးသည္။ ဒိုဟာတြင္ လမ္းခြဲၾကၿပီး မိမိတက္ရမည့္ သေဘၤာဆီသို႔ ခရီးဆက္ၾကမည္ ျဖစ္သည္။
ဒိုဟာႏွင့္ ကိုလံဘိုတို႔သည္ အခ်က္အခ်ာက်ေသာ ေလဆိပ္မ်ားအျဖစ္ သတ္မွတ္ထားၿပီး သေဘၤာ တက္မည့္သူမ်ား ေစလႊတ္ျခင္းႏွင့္ သေဘၤာ ဆင္းမည့္သူမ်ား ျပန္ေခၚျခင္းတို႔ကို အလ်ဥ္းသင့္ရာ သေဘၤာကုမၸဏီမ်ား စုေပါင္းလုပ္ကိုင္ၾကမည္ ျဖစ္သည္။
လိုက္ေလ်ာခ်က္တစ္ခုမွာ ေလဆိပ္သို႔ ဆိုက္ေရာက္ၿပီးေနာက္ သေဘၤာဆီသို႔ ခရီးဆက္ရန္အတြက္ သင့္ေတာ္သည့္အခ်ိန္ကို ေစာင့္ဆိုင္းရန္ အခ်ိန္ ၂၂ နာရီၾကာ ေလဆိပ္တြင္ ေနခြင့္ျပဳသည္။
ဖိလစ္ပိုင္ႏိုင္ငံ မနီလာမွ ေရာ့တာဒမ္သို႔ ပ်ံသန္းသည့္ ေလယာဥ္ခရီးစဥ္ကိုလည္း ကုမၸဏီမ်ား ပူးေပါင္း ေဆာင္႐ြက္ခဲ့ၾကသည္။ Wilhelmsen, V Ship, Magsaysay, Global Marine Travel, PTC Group ႏွင့္ Inchcape တို႔က ေဆာင္႐ြက္ခဲ့သည္။
ဤသည္မွာ သေဘၤာသား လူေျပာင္းလူလဲအတြက္ 'ပုံမွန္အသစ္' New Normal ဟု ေခၚေဝၚၾကသည္။