How To

ပြည်ပသို့ တင်ပို့ခြင်းဆိုင်ရာ အသိအမှတ်ပြုကဒ် (Smart Card) ဘယ်လိုလျှောက်ထားမလဲ

မြန်မာနိုင်ငံမှ ပြည်ပသို့ တင်ပို့ခြင်းဆိုင်ရာ အသိအမှတ်ပြုကဒ် (Smart Card) လျှောက်ထားရာတွင် လိုအပ်သည့် အခြေခံ အချက်အလက်များ၊ စာရွက်စာတမ်းများနှင့် လျှောက်ထားရန် အဆင့်များကို ဖော်ပြပေးလိုက်ပါသည်။

 

ဝန်ဆောင်မှုရယူရန် အခြေခံလိုအပ်ချက်များ

 

ကျွဲ၊ နွားအရှင်များ ပြည်ပသို့ တင်ပို့မည့်သူများအနေဖြင့် စီးပွားရေးနှင့် ကူးသန်းရောင်းဝယ်ရေး ဝန်ကြီးဌာနတွင် ကုမ္ပဏီလိုင်စင် ရရှိထားရန် လိုအပ်သည်။

 

ပြည်ပသို့ တင်ပို့မည့် ကျွဲ၊ နွားများအား ကျန်းမာရေးစစ်ဆေးရန် လျှောက်ထားခြင်း

 

Advertisement

Click Here > Dong Peng Plastic

 

လိုအပ်သော စာရွက်စာတမ်းများ

  • လျှောက်လွှာပုံစံ - ကသ(၁)
  • ကုမ္ပဏီမှတ်ပုံတင် (မူရင်း)
  • ပို့ကုန်သွင်းကုန်လုပ်ငန်းရှင် မှတ်ပုံတင်လက်မှတ် (မူရင်း)
  • ကုမ္ပဏီတာဝန်ရှိသူဖြစ်ကြောင်းအထောက်အထား (Form XXVI of Profile)
  • ကျွဲ၊ နွားကိုယ်တိုင်မွေး/ မွေးဖက်ပေးစီမံချက်
  • ကိုယ်စားလှယ် လွဲအပ်ဆောင်ရွက်မည့် ကိုယ်စားလှယ်အမည်နှင့် လိပ်စာ

 

လျှောက်ထားရန် အဆင့်များ

 

ပြည်သူ့ဝန်ဆောင်မှုရုံး (OSS) သို့ ကုမ္ပဏီပိုင်ရှင်ကိုယ်တိုင် သွားရောက် လျှောက်ထားရမည် ဖြစ်သည်။

 

ဆက်သွယ်ရန်လိပ်စာ

 

ပြည်သူ့ဝန်ဆောင်မှုရုံး (OSS)၊ မွေးမြူရေးနှင့် ကုသရေးဦးစီးဌာန (ရုံးချုပ်) နေပြည်တော်။ 

ဖုန်းနံပါတ် - ၀၆၇၃၄၁၈၅၇၆

 

ဝန်ဆောင်မှု ရယူနိုင်မည့်နေရာ

 

ရုံးအမှတ် (၃၆)၊ မွေးမြူရေးနှင့် ကုသရေးဦးစီးဌာန၊ စိုက်ပျိုးရေး၊ မွေးမြူရေးနှင့် ဆည်မြောင်းဝန်ကြီးဌာန၊ ပဏ္ဍိတလမ်း၊ ဥတ္တရသီရိမြို့နယ်၊ နေပြည်တော်။

Read times
Rate this item
(0 votes)