Rules and Regulations

Supply chain တစ္ခု ဖန္တီးတည္ေဆာက္ရာတြင္ အထူး သတိျပဳေဆာင္ရြက္သင့္သည့္ အဓိက အခ်က္မ်ား

Supply chain တစ္ခု ဖန္တီးတည္ေဆာက္ရာတြင္ အထူး သတိျပဳေဆာင္ရြက္သင့္သည့္ အဓိက အခ်က္မ်ား google

သံုးစြဲသူဗဟိုျပဳ Supply chain တစ္ခု ဖန္တီးတည္ေဆာက္ရာတြင္ အထူး သတိျပဳေဆာင္ရြက္သင့္သည့္ အဓိက အခ်က္မ်ားပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

 

သံုးစြဲသူမ်ား၏ ယံုၾကည္မွဳရရွိေအာင္ေဆာင္ရြက္ပါ

သံုးစြဲသူဗဟိုျပဳ Supply chain တစ္ခုဖန္တီးရာတြင္ သံုးစြဲသူမ်ား၏ယံုၾကည္အားထားမႈရ႐ွိေရးသည္ အဓိကေသာ့ခ်က္ပင္ျဖစ္သည္။ အၾကမ္းဖ်င္းအားျဖင့္ သံုးစြဲသူမ်ား၏ယံုၾကည္အားထားမႈရ႐ွိေရးအတြက္ အရည္အေသြးမွန္ပစၥည္းမ်ားကို ကတိျပဳထားခ်ိန္တြင္ အေရာက္ပို႔ေဆာင္ေပးရန္ လိုအပ္မည္ျဖစ္သည္။ အခ်ိန္မွီမေပးပို႔ႏိုင္ပဲ ကတိပ်က္ယြင္းမႈသည္ သံုးစြဲသူမ်ား၏ ယံုၾကည္အားထားမႈကိုသာမက ေက်နပ္ႏွစ္သက္မႈကိုပါ ေလ်ာ့က်ေစမည္ျဖစ္သည္။သို႔ျဖစ္၍ သံုးစြဲသူအမွာစာတိုင္းကို တေျပးညီသေဘာမ ထားပဲ အမွာစာအမ်ိဳးအစားေပၚမူတည္၍ (ဥပမာ Special order, Rush order, Normal order, New product order စသည္) ဦးစားေပးသတ္မွတ္ကာ ေဆာင္ရြက္သင့္သည္။ ထို႔ျပင္ အမွန္တကယ္ေရာက္႐ွိႏိုင္မည့္(ေပးပို႔ႏိုင္မည့္) ရက္ကိုတြက္ခ်က္လ်က္ သံုးစြဲသူထံသို႔ အသိေပးကတိျပဳရမည္ျဖစ္သည္။

 

သံုးစြဲသူမ်ားအေပၚ အျပည့္အဝသိရွိနားလည္ပါ

သံုးစြဲသူဗဟိုျပဳ Supply chain တစ္ခုတည္ေဆာက္သည့္အခါ သံုးစြဲသူမ်ားအေပၚ အျပည့္အဝသိ႐ွိနားလည္ျခင္းသည္ ဒုတိယအေရးႀကီးဆံုးအခ်က္ပင္ျဖစ္သည္။ သံုးစြဲသူမ်ားအေပၚ နားလည္သိ႐ွိေရးအတြက္ သံုးစြဲသူမ်ား၏သေဘာထား၊ ေဝဖန္ခ်က္ႏွင့္အၾကံျပဳခ်က္မ်ားကို စဥ္ဆက္မျပတ္အေလးထားဂ႐ုျပဳ ဆန္းစစ္ေနရမည္ျဖစ္သည္။ တစ္ခါတစ္ရံတြင္လိုအပ္ပါက သံုးစြဲသူမ်ားႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ သတင္းေပးႏိုင္မည့္ လက္လီ၊ လက္ကားစသည့္ လုပ္ငန္းလက္တြဲဖက္မ်ားအား မက္လံုးေပးဆြဲေဆာင္မႈနည္းလမ္းမ်ား က်င့္သံုးေဆာင္ရြက္သင့္သည္။ ဥပမာအားျဖင့္ အခ်က္အလက္မ်ွေဝျခင္း (Data sharing) ႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ သတင္းေပးသည့္အႀကိမ္အေရအတြက္၊ သတင္းတိက်မွန္ကန္မႈ စသည္တို႔အေပၚမူတည္၍ ကုန္ပစၥည္းမ်ားအေပၚ Discount ေပးျခင္းမ်ိဳးျဖစ္သည္။

 

လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္ခ်က္မ်ားအေပၚ သံုးသပ္အကဲျဖတ္ပါ

သံုးစြဲသူဗဟိုျပဳ Supply chain တစ္ခုသည္ သံုးစြဲသူမ်ား၏သေဘာထားအေပၚအေျခခံလ်က္ လုပ္ငန္းဦးတည္ရည္မွန္းခ်က္မ်ားကို ခ်မွတ္ေဆာင္ရြက္ရာ၌ လုပ္ငန္းစဥ္အသီးသီး၏ စြမ္းေဆာင္ခ်က္မ်ားအေပၚ သံုးသပ္အကဲျဖတ္ေဆာင္ရြက္ရန္လိုအပ္မည္။

 

သံုးစြဲသူဝန္ေဆာင္မႈႏွင့္ ကုန္က်စရိတ္ကိုခ်င့္ခ်ိန္ပါ

လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္မႈအားလံုးအတြက္ အမွန္တကယ္ကုန္က်စရိတ္ႏွင့္ သံုးစြဲသူဝန္ေဆာင္မႈအတြက္ ကုန္က်စရိတ္မ်ားအေပၚအေျခခံလ်က္ အမွန္တကယ္အျမတ္အစြန္းရ႐ွိႏိုင္မႈ အေျခအေနကို တြက္ခ်က္ေဆာင္ရြက္သင့္သည္။

 

သတင္းစုစည္းသူမ်ား တာဝန္ေပးခန္႔ထားပါ

သံုးစြဲသူမ်ား၏ကုန္ပစၥည္းအေပၚ သေဘာထားမွတ္ခ်က္ (Comments) မ်ားအပါအဝင္ Online သတင္းအခ်က္အလက္မ်ား၊ လုပ္ငန္းဆိုင္ရာသံုးသပ္မႈအခ်က္အလက္မ်ား၊ ေစ်းကြက္ဆိုင္ရာအခ်က္အလက္မ်ားအတြက္ သတင္းစုစည္းတင္ျပမည့္ရာထူးမ်ား တာဝန္ေပးေဆာင္ရြက္ပါ။ အခ်ဳပ္အားျဖင့္ သံုးစြဲသူဗဟိုျပဳ Supply chain တစ္ခုဖန္တီးရာတြင္ သံုးစြဲသူဆိုင္ရာအခ်က္အလက္မ်ားကို အသံုးျပဳရမည္ျဖစ္ေသာ္လည္း အခ်က္အလက္တိုင္းကိုေသခ်ာစြာ ေဝဖန္သံုးသပ္ၿပီးမွ သံုးစြဲသြားျခင္းျဖင့္ အမွားအယြင္းနည္းပါးႏိုင္မည္ကို သတိျပဳေဆာင္ရြက္ၾကရမည္ျဖစ္သည္။

 

ReadMore -ကုန္စည္ျဖန္႔ျဖဴးမႈပံုစံ (ဖြဲ႕စည္းပံု) ႏွင့္ ကုန္စည္ျဖန္႔ျဖဴးေရးဌာန၊ တည္ေနရာ-အဓိကအခ်က္မ်ား

 

Source : superlight

 

Myanmar Logistics Guide

 

Read times
Rate this item
(0 votes)