Rules and Regulations

ဘက်စုံပို့ဆောင်ရေးလိုင်စင်ကိုင်ဆောင်ထားသူဖြစ်သင့်တယ် ဘာအကျိုးရှိတယ်ဆိုတာ ?

ဘက်စုံပို့ဆောင်ရေးလိုင်စင်ကိုင်ဆောင်ထားသူဖြစ်သင့်တယ် ဘာအကျိုးရှိတယ်ဆိုတာ ? google

ဘာလဲဗျ MTO ?

ကျွန်တော်တို့ MTO ဆိုသည်မှာ Multimodal Transport Operator ကိုဆိုလိုပါတယ်ဗျ မြန်မာလိုဆိုရင်တော့ ဘက်စုံပို့ဆောင်ရေးလိုင်စင်ကိုင်ဆောင်ထားသူပေါ့ဗျာ ။

 

ဘာလဲဗျ Multimodal Transport ဆိုတာကိုအရင်လင်းစမ်းပါအုန်းဗျ

 

ဘက်စုံပို့ဆောင်ရေးဆိုသည်မှာ အနည်းဆုံး 2 Mode နှင့် 2 different Countries & two or more different means of transportation ကျော်၍သယ်ယူပို့ဆောင်တာကို ဘက်စုံပို့ဆောင်ရေးလို့ခေါ်ပါတယ်ဗျ

Means ဆိုသည်မှာ ဥပမာ Airplane,Truck,Ship,Rail
Mode. ဆိုသည်မှာ ဥပမာ Land,Air,Sea

Node. ဆိုသည်မှာ ဥပမာ Sea Port,AirPort

 

Ok အခုလည်းအဲ့လိုလုပ်ပြီးသွားနေတာ်ဟုတ်လားဗျ ဘာအားသာချက်ရှိလို့လဲဗျ

 

မှန်ပါတယ် အခုလည်းသွားနေကြပါတယ် ကျွန်တော်တို့နိုင်ငံ မှာ Freight Forwarder တွေက အဆင့်ဆင့်နိုင်ငံအလိုက် တစ်ခြား Agent ကို အားကိုး Carrier ကိုအားကိုး B/L အဆင့်ဆင့်ထုတ် ပြားစွန်းစားနေကြရတယ်ဗျ အဲ့တော့ MTO သာဖြစ်ရင် နိုင်ငံတစ်ကာ Carrier တွေကို Scahule ထုတ်ပေးပြီးကိုယ်ပိုင်တာဝန်ယူပြီး Multimodal Transport Document တစ်ခုထဲနဲ့ ကြိုက်တဲ့ Destination ကို Try လိုရသွားပြီ ကြိုက်တဲ့ Mode ပြောင်း ကြိုက်တဲ့ Means ပြောင်း ကြိုက်တဲ့ Node ပြောင်း အေးဆေး Handle လုပ်လို့ရသွားမှာပါဗျ ထို MTO လိုင်စင်ဆိုတာလည်း နိုင်ငံတစ်ကာမှာ ရှိပါတယ်ဗျ မြန်မာမှာ MTO လုပ်ထားပြီးရင် တရားဝင်လုပ်ကိုင်နိုင်ပြီဖြစ်တယ်ဗျ။

 

Ok နားလည်ပြီ MTO ဖြစ်ဖို့ဘာတွေလိုအပ်လဲဗျ

 

MTO Rule/Law ကလည်းထွက်ထားပြီးပြီ အဲ့မှာလည်းထည့်ထားတယ်ဗျ လွယ်တော့မလွယ်ဘူး MTO ဖြစ်ပြီး အစအဆုံးတာဝန်ယူရမှာဖြစ်လို့ အားလုံးကိုယ့်တာဝန်သာဖြစ်မှာဗျ လိုတာတွေက UNESCAP /FIATA /MIFFA /ထိုမှ အသိမှတ်ပြုလက်မှတ် ရရှိထားသူဖြစ်ရမယ် ကိုဆက်သွယ်လုပ်ကိုင်မည့် ပြည်ပတွင် Company ရုံးခွဲရှိရမည် ပြီး Deposit ရှိရမည်ဘာညာပေါ့ဗျာ Multimodal Transport Law မှာတော့အတိကျပြဌာန်းထားတယ် ဗျ ကျွန်တော်ကတော့ ကျွန်တေည် တို့နောကက်မှ Logistics လုပ်ကိုင်လာတဲ့သူတွေအတွက်အခွင့်အရေးလို့မြင်တယ်။

 

ကျွန်တော်တို့နောက်ပိုင်းခေတ်စားလားမဲ့ Combine Transport /Intermodal Transport /Multimodal Transport တွေဖြစ်တဲ့အတွက် Logistics လုပ်ကိုင်နေသူများ knowledge ပြည့်ဖို့တော့လိုမယ်ဗျာ international မှာ ဘာတွေဘယ်လို ပို့ဆောင်ရမလဲဆိုတာ Create လုပ်ရမှာဖြစ်တဲ့အတွက်ပါ

 

Combine Transport ကွဲပြားချက် က သူက Same Unitload ဖြစ်ရမယ်ဒါပဲ
Intermodal Transport ကွဲပြားချက်က different two countries ဖြစ်စရာမလိုဘူးဗျာ ဒါပဲ

 

Transportation Services သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းပေါင်း ၇၉၀ ကိုရှာရန်နှိပ်ပါ

 

---Zawgyi---

 

ဘက္စုံပို႔ေဆာင္ေရးလိုင္စင္ကိုင္ေဆာင္ထားသူျဖစ္သင့္တယ္ ဘာအက်ိဳးရွိတယ္ဆိုတာ ?

 

ဘာလဲဗ် MTO ?

 

ကြၽန္ေတာ္တို႔ MTO ဆိုသည္မွာ Multimodal Transport Operator ကိုဆိုလိုပါတယ္ဗ် ျမန္မာလိုဆိုရင္ေတာ့ ဘက္စုံပို႔ေဆာင္ေရးလိုင္စင္ကိုင္ေဆာင္ထားသူေပါ့ဗ်ာ ။

 

ဘာလဲဗ် Multimodal Transport ဆိုတာကိုအရင္လင္းစမ္းပါအုန္းဗ်

 

ဘက္စုံပို႔ေဆာင္ေရးဆိုသည္မွာ အနည္းဆုံး 2 Mode ႏွင့္ 2 different Countries & two or more different means of transportation ေက်ာ္၍သယ္ယူပို႔ေဆာင္တာကို ဘက္စုံပို႔ေဆာင္ေရးလို႔ေခၚပါတယ္ဗ်

Means ဆိုသည္မွာ ဥပမာ Airplane,Truck,Ship,Rail
Mode. ဆိုသည္မွာ ဥပမာ Land,Air,Sea
Node. ဆိုသည္မွာ ဥပမာ Sea Port,AirPort

 

Ok အခုလည္းအဲ့လိုလုပ္ၿပီးသြားေနတာ္ဟုတ္လားဗ် ဘာအားသာခ်က္ရွိလို႔လဲဗ်

 

မွန္ပါတယ္ အခုလည္းသြားေနၾကပါတယ္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံ မွာ Freight Forwarder ေတြက အဆင့္ဆင့္ႏိုင္ငံအလိုက္ တစ္ျခား Agent ကို အားကိုး Carrier ကိုအားကိုး B/L အဆင့္ဆင့္ထုတ္ ျပားစြန္းစားေနၾကရတယ္ဗ် အဲ့​ေတာ့ MTO သာျဖစ္ရင္ ႏိုင္ငံတစ္ကာ Carrier ေတြကို Scahule ထုတ္ေပးၿပီးကိုယ္ပိုင္တာဝန္ယူၿပီး Multimodal Transport Document တစ္ခုထဲနဲ႔ ႀကိဳက္တဲ့ Destination ကို Try လိုရသြားၿပီ ႀကိဳက္တဲ့ Mode ေျပာင္း ႀကိဳက္တဲ့ Means ေျပာင္း ႀကိဳက္တဲ့ Node ေျပာင္း ေအးေဆး Handle လုပ္လို႔ရသြားမွာပါဗ် ထို MTO လိုင္စင္ဆိုတာလည္း ႏိုင္ငံတစ္ကာမွာ ရွိပါတယ္ဗ် ျမန္မာမွာ MTO လုပ္ထားၿပီးရင္ တရားဝင္လုပ္ကိုင္ႏိုင္ၿပီျဖစ္တယ္ဗ်။

 

Ok နားလည္ၿပီ MTO ျဖစ္ဖို႔ဘာေတြလိုအပ္လဲဗ်

 

MTO Rule/Law ကလည္းထြက္ထားၿပီးၿပီ အဲ့မွာလည္းထည့္ထားတယ္ဗ် လြယ္ေတာ့မလြယ္ဘူး MTO ျဖစ္ၿပီး အစအဆုံးတာဝန္ယူရမွာျဖစ္လို႔ အားလုံးကိုယ့္တာဝန္သာျဖစ္မွာဗ် လိုတာေတြက UNESCAP /FIATA /MIFFA /ထိုမွ အသိမွတ္ျပဳလက္မွတ္ ရရွိထားသူျဖစ္ရမယ္ ကိုဆက္သြယ္လုပ္ကိုင္မည့္ ျပည္ပတြင္ Company ႐ုံးခြဲရွိရမည္ ၿပီး Deposit ရွိရမည္ဘာညာေပါ့ဗ်ာ Multimodal Transport Law မွာေတာ့အတိက်ျပဌာန္းထားတယ္ ဗ် ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ကြၽန္ေတည္ တို႔ေနာကက္မွ Logistics လုပ္ကိုင္လာတဲ့သူေတြအတြက္အခြင့္အေရးလို႔ျမင္တယ္။

 

ကြၽန္ေတာ္တို႔ေနာက္ပိုင္းေခတ္စားလားမဲ့ Combine Transport /Intermodal Transport /Multimodal Transport ေတြျဖစ္တဲ့အတြက္ Logistics လုပ္ကိုင္ေနသူမ်ား knowledge ျပည့္ဖို႔ေတာ့လိုမယ္ဗ်ာ international မွာ ဘာေတြဘယ္လို ပို႔ေဆာင္ရမလဲဆိုတာ Create လုပ္ရမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ပါ

 

Combine Transport ကြဲျပားခ်က္ က သူက Same Unitload ျဖစ္ရမယ္ဒါပဲ
Intermodal Transport ကြဲျပားခ်က္က different two countries ျဖစ္စရာမလိုဘူးဗ်ာ။

 

 Transportation Services သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းေပါင္း ၇၉၀ ကိုရွာရန္ႏိွပ္ပါ

 

KoPyone

 

Myanmar Logistics Guide

Read times
Rate this item
(0 votes)